parastar0

پرستار جوان کلاله ای که خودش و همکارانش، این روزها به عنوان رزمنده خط مقدم مبارزه با کرونا هستند ، تاریخ ازدواجش را به خاطر حضور در جبهه مقابله با کرونا، به تاخیر انداخت.

 به گزارش راه اترک، خانم عاطفه شاقوزایی، پرستار جوان کلاله ای که در بیمارستان حضرت رسول اکرم صلی الله و علیه و آله و سلم شهرستان کلاله مشغول به کار پرستاری می باشد، تاریخ ازدواجش را به خطر حضور در خط مقدم جبهه مقابله با بیماری کرونا به تاخیر انداخت.
خانم شاقوزایی از پرستاران جوان شهرستان است که از زمان استخدامش در این بیمارستان چند ماهی هم نگذشته است.
شاقوزایی به خبرنگار راه اترک گفت: آبان ماه امسال، کار استخدامم در قسمت ارتوپدی بیمارستان انجام شد و از همان زمان نیز به کار مشغول شدم.

parastar
وی در خصوص همسرش هم گفت: همسرم نیز در قسمت آزمایشگاه یک مرکز خصوصی مشغول به کار است و قرارمان این بود که در اولین روزهای عید امسال مراسم ازدواجمانمان را برگزار کنیم و برای این کار همه برنامه ریزی ها و کارهای لازم را نیز انجام داده بودیم که شرایط کرونا ویروس پیش آمد و ما هم تصمیم گرفتیم که به خاطر کمک به همنوعانمان و حل مشکل پیش آمده، مراسم ازدواجمان را به تاخیر اندازیم.
شاقوزایی اضافه کرد: مراسم ازدواج را می شود با تاخیر بالاخره برگزار کرد ولی مهم در این روزها حفظ جان مردمی است که به خاطر این بیماری نیاز به کمک همکاران ما در بیمارستانها و مراکز درمانی دارند.
از خانوم شاقوزایی پرسیدیم که آیا آبان ماه که وارد این کار(پرستاری) شدید می دانستید که چنین شرایطی را در پیش رو خواهید داشت؟
خانم شاقوزایی گفت: یک پرستار خودش را برای هر کاری آماده می کند ولی حقیقتا پیش بینی چنین وضعیتی با چنین بیماری همه گیری را نداشتم.

parastar1
این پرستار فداکار و رزمنده خط مقابله با بیماری کرونا ادامه داد: با این که من در بخش ارتوپدی مشغول هستم ولی بعضی از شیفتهای کاری ما به خاطر شرایط ویژه در قسمت بیماران مشکوک به کرونای (بخش کرونا) بیمارستان مشغول می شویم.
عاطفه شاقوزایی به عنوان رزمنده خط مبارزه با کرونا ویروس خطاب به همه هموطنان گفت: تنها شعاری که امروز همه باید پای بند آن باشیم، ماندن در منزل است، هم به خاطر سلامتی خود مردم و هم برای این که حجم کار در بیمارستانها که بسیار زیاد و سخت است کم شود و ما هم بتوانیم عزیزانی را که در بخشهای بیمارستان بستری هستند بهتر مراقبت کنیم و ان شاء الله همه به سلامتی به منزلهایشان برگردند.
از خانم شاقوزایی در پایان پرسیدیم : آیا پشیمان نیستید که شغل پرستاری را انتخاب کرده اید؟
وی گفت: به هیچ عنوان چرا که معتقدم، کمک به همنوعانم بهترین ارزش را دارد و همین جا دعا می کنم این روزهای سخت ، هرچه زودتر تمام شود و شادی به زندگیها برگردد.

انتهای پیام/رضا جامی