anzgare5

زن مفقود شده ی روستای قره گل بعد از 7 روز پیدا شد.

به گزارش راه اترک، زن مفقود شده روستای قره گل شهرستان مرزی مراوه تپه بالاخره پیدا شد.

جلیل کوسه غراوی، بخشدار مرکزی شهرستان مراوه تپه در گفتگو با خبرنگار راه اترک گفت: از روز اول اطلاع از مفقود شدن این خانم میانسال بخشداری، نیروهای هلال احمر، بسیج و نیروهای مردمی با تمام وجود در جستجوی یافتن او بودند و تمام تلاش خودشان را هم کردند تا او را زنده بیایند.

کوسه غراوی ادامه داد: در سیر مراحل جستجو، نیروهای هلال احمر از سگهای زنده یاب و حتی قایق هم برای پیدا کردن فرد مفقود شده کمک گرفتند ولی تمام تلاشها تا امروز بی نیتجه ماند.

بخشدار مرکزی مراوه تپه افزود: نیروهای هلال احمر عصر امروز حوالی ساعت 15 عصر، پیکر این خانم میانسال را در آخرین میله مرزی در حالی که نیمی از بدنش در آب بود، پیدا نمودند.

کوسه غراوی ضمن تشکر بسیار زیاد از همه نیروهایی که در یافتن این هموطن مراوه ای کمک کرده اند به خصوص نیروهای امدادی هلال احمر، گفت: هم اکنون پیکر این زن میانسال به پزشکی قانونی شهرستان گنبد منتقل شده است.

وی افزود: ان شاء الله در صورت اتمام کار پزشکی قانونی، شاید فردا مراسم خاک سپاری او نیز انجام شود.

سایت راه اترک نیز به نوبه خود ، مصیبت وارده را به این خانواده محترم در روستای قره گل تسلیت گفته و از نیروهای امدادی به خصوص نیروهای هلال احمر، به خاطر تلاش 7 روزه برای یافتن این هموطن تقدیر و تشکر می نماید.

شهرستان مرزی مراوه تپه در استان گلستان قرار دارد.

anzgare2

 

anzgare4

 

anzgare1

 

anzgare3

 

انتهای پیام/جامی