ozono1

رئیس مرکز بهداشت شهرستان مراوه تپه علت نبودن پزشک در مرکز عرب قاری حاجی و قولاق کسن را توضیح داد.

به گزارش راه اترک، صبح امروز برخی از شهروندان دهستان شلمی در تماس با راه خبرنگار راه اترک از نبودن پزشک در مرکز عرب قاری حاجی و قولاق کسن گلایه کردند.

برخی از اهالی به خبرنگار راه اترک گفتند: در مراجعه آنها به مرکز عرب قاری حاجی، گفته شده که پزشکان این مرکز تا 20 فروردین هم نخواهند آمد و مردم باید برای انجام کارهای خود حتی برای یک مهر زدن دفترچه به مرکز مراوه تپه یا گلیداغ که شبانه روزی است مراجعه کنند.

در همین خصوص با دکتر رحمان بردی اوزونی دوجی، رئیس شبکه بهداشت شهرستان مراوه تپه تماس گرفتیم.

دکتر اوزونی دوجی در این خصوص گفت: پزشک مرکز بهداشت عرب قاری حاجی برای مراسمی درخواست مرخصی کرده بود و قرار است تمام پرسنلل این مرکز از روز 5 فرودین دوباره در محل کار حاضر شوند.

دوجی اضافه کرد: شهرستان مرزی مراوه تپه 6 مرکز بهداشت دارد که از این 6 مرکز، 2 مرکز شهر گلیداغ و شهر مراوه تپه ، شبانه روزی بوده و 2 مرکز قره گل و قازانقایه نیز، پزشکانش در همان محل بیتوته دارند.

وی ادامه داد: 2 مرکز قولاق کسن و عرب قاری حاجی نیز هستند که مرکز قولاق کسن تا روز 29 اسفند فعال بود و چون مرکز گلیداغ به این مرکز نزدیک است، پرسنلل این مرکز به مرخصی رفته اند و در روز 5 فروردین سر کار خود حاضر خواهند شد.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان مراوه تپه افزود: پرسنلل مرکز عرب قاری حاجی نیز ان شاء الله در روز 5 فرودین دوباره سر کار خود حاضر خواهند شد.

اوزونی دوجی گفت: شهروندان عزیزی که مشکل اورژانسی دارند می توانند از اورژانس مستقر در روستای عرب قاری حاجی استفاده کنند و شهروندان عزیزی که برای مهر و سایر خدمات نیاز به خدمت دارند نیز می توانند یا به مرکز شهر گلیداغ مراجعه کنند و یا به شهر مراوه تپه آمده و خدمات مورد نیاز را در مرکز بهداشت مراوه تپه به انجام رسانند.

وی افزود: جهت رفاه شهروندان شهرستان مراوه تپه یک آمبولانس جدید نیز به مرکز مراوه تپه اضافه شده که به منظور خدمت رسانی به مردم منطقه مورد استفاده قرار می گیرد.

شهرستان مرزی مراوه تپه در استان گلستان قرار دارد.

انتهای پیام/جامی