چاپ
دسته: خبر ویژه
بازدید: 570

mamashly1

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه در آستانه میلاد حضرت عیسی علیه السلام گفت: واقع هدف تمامی انبیاء الهی از آدم تا خاتم، اجرا احکام الهی، تشکیل حکومت الله، رهنمون کردن تمامی انسان ها به سمت خیر و برکت است.

به گزارش راه اترک، حجت الاسلام ایوب ممشلی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه در آستانه میلاد حضرت عیسی علیه السلام گفت: فرا رسیدن میلاد فرخنده حضرت عیسی ( ع ) بعنوان یکی از بزرگترین پیامبران اولوالعزم الهی و همچنین آغاز سال جدید میلادی را به تمامی مسیحیان جهان و خصوصا به پیروان راستین آن پیامبر الهی، تبریک و تهنیت عرض می کنم.

ممشلی گفت: مکتب و تعالیم حضرت عیسی ( ع ) مانند سایر انبیاء الهی است . در واقع هدف تمامی انبیاء الهی از آدم تا خاتم، اجرا احکام الهی، تشکیل حکومت الله، رهنمون کردن تمامی انسان ها به سمت خیر و برکت است لذا حضرت عیسی ( ع ) نیز بعنوان یک پیامبر الهی همین مسئولیت را داشت.  

ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه تصریح نمود: وقتی حضرت عیسی ( ع ) در قنداقه با مردم به اذن خداوند متعال سخن گفت، می خواست مردم را نسبت به برنامه كار نبوتش براعت استهلال کند.

وی ادامه داد: حضرت عيسى (ع) بعبارت دیگر با سخنانش به مردم فهماند كه بزودى عليه ظلم و طغيان، قيام نموده و شريعت حضرت موسی (ع) را زنده و استوار مى سازد و آن چه از معارف آن شريعت كهنه و یا تحریف شده را تجديد مى كند و آن چه از آياتش كه مردم درباره اش اختلاف دارند بيان و روشن مى سازد.

حجت الاسلام ایوب ممشلی در پایان تاکید نمود: اما یکی از مهمترین نقش های حضرت عیسی(ع) در آخر الزمان اینست که در رکاب امام زمان (عج) در تشکیل حکومت جهانی الله کمک و یاری گر حضرت مهدی (ع) خواهد بود و تاثیر شگرفی در پیشرفت انقلاب جهانی مهدوی(ع) و برقراری حاکمیت جهانی اسلامی در سراسر جهان، در کنار قائم آل محمد(ص)خواهد داشت.