چاپ
دسته: خبر ویژه
بازدید: 640

sedayesahr1

شهرداری و شورای اسلامی کلاله اقدام به راه اندازی سامانه صدای شهروند برای شهروندان شهر کلاله کرد.

به گزارش راه اترک، شهرداری و شورای شهر کلاله از راه اندازی سامانه صدای شهروند خبر داد.

متن این خبر در کانال رسمی شهرداری کلاله در پیام رسان سروش بدین شرح می باشد:

اطلاعیه
باطلاع شهروندان گرامی میرساند شهرداری کلاله در راستای تسریع در ارائه خدمات مطلوب به همشهریان عزیز اقدام به راه اندازی تلفن ۱۳۷(صدای شهروند) نموده لذا شما همشهریان عزیز می توانید در طول ساعات شبانه روز با شماره گیری این خط تلفن از طریق تلفن ثابت شهری کلیه انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواستهای خود در حوزه خدمات شهری را مطرح و خدمت گزاران خویش در شهرداری را بجهت ارائه خدمات شایسته یاری نمائید.
روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاله

این اقدام شهرداری و شورای شهر کلاله در صورت عملیاتی شدن واقعی می تواند در راستای راتباط موثر شهروندان با مسئولین باشد و اگر موفق شود به نظر می رسد بتواند الگوی مناسبی برای سایر شهرها نیز بشود.

انتهای پیام/جامی