malekshahkui

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: ما در سیل گلستان ۳۲ هزار نیروی بسیجی را در قالب ۲۰۶۵ گروه جهادی به کار گرفتیم تا خدمت رسان مردم باشیم.

 به گزارش راه اترک به نقل از ایسنا، سردار علی ملک شاهکوهی امروز در آیین افتتاح واحدهای مسکونی در مناطق سیل‌زده گمیشان، اظهار کرد: ۱۶۸۵ واحد مسکونی را در سیل بازسازی کردیم و کار ساخت ۲۷۵ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی را با مشارکت سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی و سپاه قدس استان گیلان انجام دادیم.

وی خاطرنشان کرد: ما همچنان در خدمت مردم آسیب‌دیده از سیل خواهیم بود و همان‌طور که روزهای آغازین سیل سال گذشته گفتیم تا لحظه آخر کنار مردم خواهیم بود و لحظه‌ای خدمت به مردم را متوقف نخواهیم کرد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان بیان کرد: کم کردن آلام مردم در هر عرصه‌ای را رسالت خود می‌دانیم چراکه معتقدیم این مسئله عین پاسداری از انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایسنا به نقل از بسیج گلستان، آیین افتتاح متمرکز ۱۰۰ واحد مسکونی مناطق سیل‌زده شهرستان گمیشان امروز با حضور دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی سپاه، استاندار گلستان و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد.

انتهای پیام/