nottrump

رادیوفردای آمریکا مدعی شد، مردم این کشور ایمیلهایی را دریافت می کنند که در آن تهدید شده اند که فقط باید به ترامپ رای دهند.

به گزارش راه اترک، اگرچه زمان اصلی برگزاری انتخابات در آمریکا، 13 آبان ماه(روز مبارزه با استکبار جهانی) اعلام شده است ولی چند وقتی است که کار رای گیری به شکل پستی در این کشور آغاز شده است.

آمریکا کمترین میزان مشارکت مردمی در انتخابات را داشته به نحوی که در انتخابات دور گذشته حدود 40 و خورده ای درصد از مردم به گفته منابع خود آمریکاییها شرکت کردند.

در این انتخابات، مردم تنها دو گزینه مطرح برای انتخاب دارند و شاید علت کاهش میزان مشارکت مردم نیز همین امر باشد.

اما به تازگی خبری در رسانه های آمریکایی منتشر شده که حکایت از ارعاب و تهدید مردم به مشارکت در انتخابات نشان می دهد.

نکته مهم دوم این تهدید ها این است که تهدید ها از جانب دولت فعلی یعنی دولت ترامپ در حال انجام است.

رادیوفردای آمریکا مدعی شد که مردم این کشور ایمیلهایی را دریافت می کنند که در آن تهدید شده اند که فقط باید به دونالد ترامپ رای دهند.

رادیوفردای آمریکا در این خصوص نوشت:« به رای دهندگان دموکرات هشدار داده شده است در صورتی که به دونالد ترامپ رای ندهند، به «سراغشان خواهند» آمد.»

(If you do not vote for Donald Trump, we will come to you.)

البته رادیو فردا مدعی است که این ایمیلها توسط ایران برای مردم این کشور ارسال شده است و این درحالی است که آمریکا مدعی قوی ترین سرویس امنیت جهان است.

رادیوفردای آمریکا نوشت:«مدیر امنیت ملی آمریکا روز چهارشنبه ۳۰ مهرماه اعلام کرد، ایران و روسیه با هدف دخالت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، اطلاعات رای دهندگان را به دست آورده‌اند.

مدیر پلیس فدرال آمریکا، اف بی ای نیز گفته است ایران عامل ارسال ایمیل‌های تهدید آمیز برای ایجاد ترس و وحشت در رای دهندگان در چهار ایالت آمریکا است.»

درحالی رسانه های آمریکایی ارسال این ایمیلها را به کشورهای خارجی نسبت می دهند که آمریکا چندین ماه است که به خاطر نارضایتیهای مردمی، درگیر جنگ داخلی است و علت پافشاری مقامات دولتی به برگزاری انتخابات به شکل پستی به خاطر ترس از کاهش شدید مشارکت مردم در رای گیری انتخاباتی است.

انتهای پیام/رضا جامی