moagharn

رئیس جمهوری آمریکا که کشورهای منطقه را با زور به رابطه برقرار کردن با رژیم صهیونیستی وادار می کند، اعلام کرده به زودی ایران نیز با رژیم صهیونیستی رابطه برقرار می کند.

به گزارش راه اترک، چند ماه پیش بود که اجلاس موسوم به معامله قرن بدون نتیجه و باشکست مفتضح آمریکا بی سرانجام تمام شد.

ترامپ که در این بازی خود را شکست خورده تمام عیار دیده بود، بنا را بر اجرای این توافق به هر طریقی تا قبل از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوریش گذاشته است و برای همین با تهدید و رشوه های ظاهری و فریب دهنده به مسئولین دولتهای عربی، سعی در کشاندن آنها به برقراری این توافق دارد.

تا این لحظه دو کشور بحرین و امارات زیر فشار و تهدید و وعده ی F35 آمریکایی تن به این توافق ننگین داده اند و گویا سودان هم که تا چندی پیش مخالفت خود را با این توافق اعلام کرده بود، تحت رشوه ها و وعده های داده شده تن به این توافق خواهد داد.

کار به جایی رسیده که ترامپ مدعی شده که ایران هم به این توافق ننگین تن خواهد داد.

این جمله ترامپ شبیه داستان مردمی است که در سرزمینی خیالی به نام پورپورستان زندگی می کردند .

مردم این سرزمین با بیشتر همسایه های خود دوست بودند تا این که عده ای ظالم به یکی از همسایه های آنها حمله کردند و سرزمینشان را اشغال کردند.

مردم سرزمین پورپورستان تصمیم به کمک به مردم این همسایه کردند ولی در این یاری رساندن تنها بودند.

بعد از مدتها تلاش بالاخره این مردم توانستند کارهایی برای جمع کردن مردم دیگر همسایه ها انجام دهند.

این تلاشها منجر شد که دشمن به فکر توطئه در پورپورستان شود ولی توطئه های آنها نتوانست زیاد کاری از پیش ببرد.

سرانجام آنها سعی کردند در بدنه دولت پورپورستان نفوذ کنند و از آنجا، خود پورپورستان را از بین ببرند.

آنها توانستند کاری کنند که نفوذیهای آنها به مردم فشار بیاورند و این فشارها را تا جایی پیش بردند که فکر می کردند دیگر مردم پورپورستان تحملشان تمام خواهد شد.

برنامه ی آنها این بود که در این مرحله ، آن اتحادی که پورپورستانیها در بین همسایه های پورپورستان ایجاد کرده بود، به خاطر مشغول کردن مردم پورپورستان ، بشکند و همسایه ها کاری برای مردم سرزمین تحت سلطه دشمنان انجام ندهند و حتی دشمن را هم به رسمیت بشناسند.

از عمر نفوذیها زیاد باقی نمانده بود و آنها باید در مدت بسیار کم باقی مانده از عمر خود، کاری که از آنها خواسته شده بود، انجام دهند.

اما اتفاقی خاص برای نفوذیها روی داد که تمام نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد.

انتهای پیام/رضا جامی