emamjomepalizan

نائب امام جمعه مراوه تپه در خصوص هتک حرمت به پرچم پیامبر اسلام در سراوان گفت: برخی درصد هستند تا با موج‌سواری بر احساسات و رزق مردم، اهداف از پیش تعیین شده خود که همان ضربه به نظام و انقلاب و وحدت جامعه اسلامی کشور، است را پیش ببرند.

به گزارش راه اترک، پایین کشیدن پرچم مزین به نام پیامبر بزرگ اسلام (ص) تنها از گروهک های تروریستی و معاند بر می آید و مردم مسلمان سیستان و بلوچستان در مقابل چنین اقداماتی خواهند ایستاد.

حاج ناصر آخوند قزل، امام جمعه دهستان پالیزان و نایب امام جمعه شهرستان مراوه تپه در واکنش به اتفاقات روی داده در سراوان و هتک حرمت به پرچم پیامبر اسلام در گفتگو با راه اترک گفت: حوادث گذشته و اتفاقات اخیر سراوان نشان داد که برخی درصد هستند تا با موج‌سواری بر احساسات و رزق مردم، اهداف از پیش تعیین شده خود که همان ضربه به نظام و انقلاب و وحدت جامعه اسلامی کشور، است را پیش ببرند.

نائب امام جمعه شهرستان مراوه تپه اضافه کرد: چه خوب میشد اگر مردم متدین بجای بروز احساساتی که اب به آسیاب دشمن میریزد از طرق قانونی و بر اساس شرع و قوانین مشروع جمهوری اسلامی اقدام می کردند .

وی افزود: متاسفانه این افراد به مرحله ای از جسارت رسیده اند که با نام مردم مسلمان این خطه از کشور، به پیامبر بزرگ اسلام و این مردم اهانت می‌کنند تا به این وسیله به اهداف خود که بیشتر آب به آسیاب دشمن ریختن و جنبه اغتشاش و تهیه خوراک خبری برای رسانه های معاند است؛ برسند.

حاج ناصر آخوند قزل ادامه داد: مسلما مردم سیستان و بلوچستان از یک طرف و مردم مسلمان ایران اسلامی اعم از اهل تشیع و تسنن در مقابل چنین اقداماتی که اهانت به دین اسلام و اعتقادات آنها و ناامنی شهر و دیار آنها می شود؛ برنمی تابند و جواب دندان شکنی به تروریست ها می دهند.

این عالم اهل سنت تاکید کرد: این حادثه نیز بیش از پیش نیازمند به هوشیاری مردم و علما اسلام است و گذر زمان هم از پشت پرده های این حادثه پرده برداری خواهد کرد و چهره منافق گروه های تروریستی، افراد معاند و رسانه های معاند برای همگان آشکار خواهد شد.

انتهای پیام/رضا جامی