hosinrajani

هنرمند تصویرگر گلستانی به فراخوان رئیس جمهور برای دستاوردهای دولت یازدهم و دوازدهم گفت: اگر کاری شده باشد، حتما ثبتش می کنیم.

به گزارش راه اترک، چندی پیش به نا به دلایلی که زیاد هم مشخص نشد، جلوی پخش سریال #گاندو گرفته شد.

بعد از این اتفاق، حسن روحانی، رئیس جمهور کشور از هنرمندان خواست فیلمی هم در خصوص دستاوردهای دولت یازدهم و دوازدهم بسازند.

در همین خصوص با حسین رجنی، تصویرگر برتر گلستانی تماس گرفتیم.

این هنرمند مطرح کشوری و استانی در خصوص پاسخ به فراخوان رئیس جمهور برای ثبت دستاوردهای دولت یازدهم و دوازدهم گفت: اگر کاری شده باشد، حتما ثبتش می کنیم و در این کار که به حفظ نظم کمک می کند ، کوتاهی نخواهیم کرد.

رجنی اضافه کرد: بنده به عنوان یک عکاس می توانم در قالب مجموعه عکس، دستآوردها را کار کنم به شرطی که مستندی برای کار ما باشد.
وی ادامه داد: به نظر بنده تنها مستند قابل کار ، سند راهبردری ایران و چین است که در زمان دولت روحانی بسته شده ولی خوب فعلا فقط قرارداد نوشته و امضاء شده ولی هنوز خروجی از آن بیرون نیامده که بشود و تنها کاری که می شود کسی با رشته تخصصی بنده که عکاس هستم در این خصوص درست کند، فعلا یک عکس از یک امضاء است و دیگر هیچ!
حسین رجنی گفت: بیشتر فعالیتها و خروجی فعالیتهای این دولت ، به نظر ما افزایش بدبینی و نارضایتی در بین مردم بوده است و خروجی مثبتی نداشته است.
این هنرمند گلستانی در خصوص دستاوردهای دولت یازدهم و دوازدهم که قابلیت کار به شکل آنچه رئیس جمهور خواستند، اضافه کرد: بله در این جا درگذشت 40 تن از معدن کاران معدن زمستان یورت مهمترین شاخصه عمل نکردن دولت بود در منطقه ما ، که متاسفانه هنوز هم اقدام خوبی برای این معدن کاران انجام نشده است.
وی در خصوص اتفاقات مثبت در استان هم گفت: در اتفاقاتی که مثلا در سیل و زلزله روی داد، بیشتر نیروهای مردمی و جهادی بودند و برنامه های دولتی کمتر قابل دیده شدن بودند.
به عنوان یک هنرمند پاسخ شما به کمپین رئیس جمهور در خصوص ساخت دستاوردهای دولت یازدهم و دوازهم چیست؟
فکر نمی کنم بشود کاری انجام داد مگر اینکه بخواهیم چیز دروغی را درست کنیم.

سایت راه اترک منتظر سایر هنرمندان استانی و کشوری هم برای ثبت نظراتشان (هم موافقین و هم مخالفین ) می ماند.

انتهای پیام/رضا جامی