siduy

هنرمند مستند ساز گلستانی در خصوص فراخوان ساخت فیلم برای دست آوردهای دولت روحانی، به راه اترک ، پاسخ داد.

به گزارش راه اترک، چندی پیش به نا به دلایلی که زیاد هم مشخص نشد، جلوی پخش سریال گاندو گرفته شد.

بعد از این اتفاق، حسن روحانی، رئیس جمهور کشور از هنرمندان خواست فیلمی هم در خصوص دستاوردهای دولت یازدهم و دوازدهم بسازند.

در همین خصوص با محبتعلی سیدی، فیلم ساز و مستند ساز گلستانی که برنده چندین جایزه هنری در استان و کشور هم هستند، گفتگو کردیم و از ایشان سوال کردیم آیا وی حاضر به تهیه فیلمی در این خصوص (دست آوردهای دولت یازدهم و دوازدهم ) می باشد؟

محبتعلی سیدی، به خبرنگار راه اترک گفت: هر فیلمی (مانند سریال گاندو) نیاز به یک واقعیت و مستنداتی دارد که باید موجود باشد و بتوان بر اساس آن فیلم نامه ای تهیه شود و کار آغاز شود.

سیدی در خصوص پیشنهاد رئیس جمهور هم گفت: اگر رئیس جمهور مستندات دست آوردهای دولت های یازدهم و دوازدهم را ارائه دهند، می شود در خصوص این مستندات ، هم فیلم ساخت و هم سریال درست کرد.

این مستند ساز گلستانی در پاسخ به دست آوردهایی مانند خرید هواپیماهای برجامی و ... در دولت دوزادهم هم گفت: خرید هواپیما نیازمند پول است که ما هم در این خصوص پولهای زیادی به طرف خارجی دادیم ولی اگر سندی را دولت ارائه می داد که موفقیتی در زمینه ساخت هواپیما داشته ، آن ارزش کار سینمایی و تلویزیونی را داشت.

وی در خصوص سند ایران و چین هم گفت: اگر این سند هم نتیجه داشت و دست آوردی داشته باشد، ما هم حمایت می کنیم و حتما در این زمینه کار خواهیم کرد.

سیدی در پایان گفت: چون دست آوردی به شکل واقعی در دولت آقای روحانی دیده نشده فقط به نظر ما فیلم سازان مانند هالیوود می توانند بسازند ، چرا که آنها می توانند از هیچ فیلمهای آنچنانی بسازند.

سایت راه اترک، منتظر پاسخ سایر هنرمندان موافق و مخالف در این زمینه می باشد.

انتهای پیام/رضا جامی