mojtarabmasmu2

با دستور دادستانی شهرستان مراوه تپه،خوابگاه مجتمع آموزشی عرب قاری حاجی تا اعلام نظر پزشکی قانونی در خصوص علت مسمومیت دانش آموزان این آموزشگاه، تعطیل شد.

به گزارش راه اترک،روز یک شنبه 3 بهمن 1395 تعداد 43 نفر از دانش آموزان ساکن در خوابگاه مجتمع آموزشی روستای عرب قاری حاجی دچار سرگیجه و سردرد می شوند و به نا به تشخیص مرکز بهداشت روستا به بیمارستان کلاله اعزام می شوند.

چون مدرسه به سیستم گرمایشی شوفاژ مجهز بوده ، مشخص در ابتدا مشخص نبود علت این حالت دانش آموزان چه بوده است.

علی رغم بهبودی حال تمام دانش آموزان مسموم شده دبیرستان شبانه روزی روستای عرب قاری حاجی، طبق دستور قضایی، خوابگاه این مجتمع تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

mojtarabmasmu1

علی خانی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان مراوه تپه با حضور سرهنگ غلامی فرمانده  انتظامی شهرستان و حضرت قلی حاجیلی دوجی، مدیریت آموزش و پرورش و کارشناسان سازمان تجهیزات و نوسازی مدارس استان گلستان، پیمانکار این مجتمع و مدیر آموزشگاه، از آموزشگاه شبانه روزی محمد رسول (ص) روستای عرب قره حاجی بازدید میدانی نمودند و از نزدیک علت مسمومیت گازی یا تنفسی یا غذایی تعداد 43 نفر دانش اموز را بررسی کردند.

mojtarabmasmu3

خانی، دادستان شهرستان مراوه تپه بعد از این بازدید ، علی رغم اعلام نظر صورت گرفته در رسانه ها توسط مسئولین آموزش و پرورش در خصوص حادثه روی داده در این آموزشگاه گفت: تا اعلام نظر قطعی پزشکی قانونی در خصوص نوع مسمومیت دانش آموزان و تا رفع مشکل و تائید کارشناسان تجهیزات و نوسازی مدارس مبنی بر عدم وجود مشکلات در سیستم گرمایشی، تا اطلاع ثانویه ، خوابگاه محمدرسول (ص) تعطیل خواهد بود.

این مجتمع مهرماه 95 با حضور مسئولین شهری و شهرستانی ، مورد بهره برداری قرار گرفت.

mojtarabmasmu4

 

mojtarabmasmu5

 

mojtarabmasmu6

روستای عرب قاری حاجی در شهرستان مرزی مراوه تپه قرار دارد.

انتهای پیام/جامی


 

اخبار مرتبط: