nurjan

مسئول دفتر سابق موسوی در انتخابات 88 و از چهره های شاخص اصلاح طلب گلستان گفت: در تجمع بصیرتی و حماسی 9 دیماه حتما شرکت خواهم کرد.

به گزارش راه اترک، نورمحمد کوسه غراوی که در انتخابات سال 88 به عنوان رئیس ستاد موسوی در مراوه تپه فعال بود، اما بعد از روشن شدن ماهیت جریان فتنه، با هوشیاری و بصیرت انقلابی از همراهی با آنان خود داری کرد و به این وسیله جلوی سوء استفاده فتنه گران در شهرستان مراوه تپه را هم گرفت.

پدر او کارگربود ودر دوران کودکی به روستای نارلی اجی سو که روستای اجدادی آنها بوده، کوچ می کنند.
ابتدایی رادر روستا وراهنمایی رادرمدرسه شبانه روزی تحصیل میکند وبا قبولی در دانشسرای تربیت معلم درکسوت معلمی خدمت می کند .

او هم اکنون با مدرک فوق لبسانس درکنار شغل مشاور مدارس همکاری وخدمات اجتماعی ذیل رادر کارنامه خود دارد:

مسوول کمیته اموزش وپژوهش، عضویت انجمن گورش کشور، ریاست انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان در یک دوره و درحال حاضر نایب ریس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنند گان استان، عضو کمیته پیشگیری از جرم شهرستان مراوه تپه ،  مدرس اموزش خانواده ، مدرس دانشگاه های پیام نور گنبد ومراوه تپه ، عضو شورای فرهنگ عمومی شهر، دبیر حزب اعتدال وتوسعه شهرستان وبعنوان مشاورخیر همکاری با کمیته امداد وبهزیستی وفرمانداری مراوه تپه ارائه خدمت می نماید.

وی هنوز هم منش اصلاح طلبی خود را دارا می باشد.

نورمحمد کوسه غراوی در خصوص حماسه 9 دیماه گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از از رشد وتوسعه واستقلال ایران ترس دارند و علت دشمنی آنها با این انقلاب اسلامی هم همین است.

کوسه غراوی در خصوص شرکتش در مراسم تجمع 9 دیماه امسال هم گفت: حتما در این مراسم شرکت خواهم کرد.

مدرس دانشگاههای گلستان در خصوص علت شرکتش در این تجمع بصیرتی گفت: بعنوان ایرانی هشیار چون درسازندگی ورشد ایران اسلامی، برای مردم عزت وبزرگی هست.

وی همچنین در خطاب به مدیران کشور گفت: هوشیاری وقانون مداری مدیران ومبارزه با فساد داخلی از مهمترین عوامل موفقیت نظام می باشد.

شهرستان مرزی مراوه تپه در استان گلستان قرار دارد.

انتهای پیام/جامی