mamnu

وضعیت کاری مدیر متخلف کلاله ای به کجا خواهد رسید؟

به گزارش راه اترک، 30 دیماه، خبری مبنی بر شناسایی مدیر متخلف کلاله ای در سایت خبری گلستان ما منتشر شد مبنی بر سوء استفاده این مدیر شهرستانی از بیت المال برای استفاده شخصی.

سایت خبری گلستان ما، مدعی شده که فیلم و اعترافات این سوء استفاده را در اختیار دارد و آنها را به مقامات ذیصلاح تحویل داده است.

جزئیات این خبر را به شکلی دیگر برای شما خوانندگان محترم قرار می دهیم تا شما خود متوجه شوید که این مدیر متخلف که بوده و چه اتفاقی قرار است برای این مدیر متخلف روی دهد؟
آیا واقعا او تخلف کرده است و اگر این تخلف واقعا محرز باشد، چه حکمی برای او صادر خواهد شد؟

آنچه گلستان ما در خصوص این تخلف نوشته چنین است:« براساس گزارشات واصله از منابع موثق به یکی از منتخبین مردم در شهر کلاله مبنی بر سو استفاده یکی از مدیران دستگاه‌های وابسته به دولت در این شهر، موضوع مورد بررسی این منتخب و اقدام عاجل در این خصوص شد.

برهمین اساس با اطلاع قبلی، این منتخب مردم با حضور و تعقیب این ماشین باربری در اطراف باغ این مسئول در یکی از روستاهای شهرستان گالیکش، با ورود ماشین باربری با بار خاک به باغ، توانست سو استفاده این مدیر از تجهیزات بیت المال را برملا و ادامه تحقیقات را به مراجع ذی صلاح واگذار کند.

در اعترافات راننده ماشین، وی انتقال دهنده چندین بار سنگ، ماسه و غیره به این باغ با ماشین این دستگاه که روی آن جمله(استفاده اختصاصی ممنوع) هک شده؛ بوده است.»

واژه های کلیدی در این خبر:

1-پیگیری خبر توسط فردی مسئول که جزو دستگاههای وابسته به دولت است، انجام شده است.

2-دستگاهها جزو دستگاههای وابسته به دولت است.

3-دستگاهها یک دستگاه شهری است نه شهرستانی

4-دستگاه دارای وسایل باربری دولتی منقوش به استفاده اختصاصی ممنوع است، می باشد.

انتهای پیام/رضا جامی