کودکی که می خواست با نیش بیوه سیاه، مرد عنکبوتی شود، جانش را به خظر انداخت.

به گزارش راه اترک، در زمانهایی نه چندان دور، برنامه های انیمیشن و کارتن ویژه کودکان ساخته می شود و اگر برنامه ای به غیر از کارتن برای کودکان ساخته می شد، تمام تلاش برنامه ریزان این برنامه این بود که محتوای آن مناسب کودکان باشد و شخصیتهای آن نیز از کودکان و یا حداقل با شخصیتهای کودکان کار کنند و برنامه های بزرگسالان بیشتر در قالب فیلمهای سینمایی و غیره ساخته می شد.

امروزه بیشتر فیلمهای ساخته شده ی کودکان مانند: کارتن و انیمیشنها و فیلمهای سینمایی غیرکارتنی با اجرای شخصیتهای کودک و نوجوان، مناسب کودکان نیست.

بیشتر کارتنها و انیمیشنها با محتوای خشونت و حتی کشتن تهیه شده اند.

در خیلی از فیلمها که حتی برای گروه سنی خردسالان نیز تهیه شده، مانند: تام و جری، خشونت و حتی روابط جنسی از شاخصهای این کارتن ها و انیمیشنها است.

در فیلم سینمایی مرد عنکبوتی که ویژه نوجوانان به ظاهر ساخته شده ولی کودکان هم می بینند و هیچ هشداری نیز در شروع این فیلم برای ممنوعیت گروه خاص، وجود ندارد، خشونت و روابط جنسی هم موج می زند.

در اثرگذاری این فیلم همین مورد که هر ساله برخی از نوجونان برای عنکبوتی شدن دست به اقدامات خطرناک می زنند و بعضا جان خود را نیز از دست می دهند.

یورونیوز در تازه ترین خبر در این زمینه از خطرپذیری یک کودک افریقایی برای عنکبوتی شدن می نویسد.

یورونیوز نوشت: پسر بچه بولیویایی که می‌خواست شبیه «مرد عنکبوتی» شود، پس از گزیده شدن داوطلبانه توسط یک عنکبوت سیاه در بیمارستان بستری شد.

این پسر بچه هشت ساله تصور می‌کرد پس از گزیده شدن توسط عنکبوت، می‌تواند مانند پیتر پارکر در فیلم مرد عنکبوتی همان توانایی‌های خارق‌العاده را به‌دست آورد.

به همین دلیل طبق گزارش‌ رسانه‌های بولیوی، خود را در معرض گزیده شدن توسط عنکبوتی که معروف به «بیوه سیاه» است قرار داد.
اگرچه حال این پسربچه هم اکنون بهتر شده ولی هستند کودکان و نوجوانانی که بر اثر دیدن چنین فیلمهایی جانشان را به خطر می اندازند.

انتهای خبر/رضا جامی، مشاور

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید