emamsajad1

از مهمترین اقدامات امام سجاد (ع) بعد از قیام عاشورا شکستن ابهت دروغین یزید و دشمنان اسلام و هدایت افکار عمومی به سمت اهداف امام حسین (ع) بود.

 به گزارش راه اترک، حجت الاسلام امیرشاهی در مراسمی که به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام سجاد علیه السلام در مسجد حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه و الشریف برگزار شده بود گفت: شکستن ابهت پوشالی و دروغین یزید و دشمنان اسلام، سخنرانی در ملاعام به منظور افشای دروغ های دشمنان و هدایت افکار عمومی به سمت اهداف امام حسین (ع) در قیام عاشورا ازجمله مهمترین اقدامات امام سجاد(ع) بود. 

emamsajad2


 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه اظهار نمود : امام سجاد(ع) به عنوان پیام رسان واقعه کربلا بعد از اسارت حرکت خود را آغاز کرد و با همان لباس اسارت به مردم بصیرت داد و با خطبه های آتشین که در مسجد خواند، ظلم های یزید را به مردم شناساند.

 

emamsajad3
حجت الاسلام امیر شاهی افزود : هنر رهبری درهدایت و تبلیغ جامعه اقتضا می کرد که استراتژی امام سجاد(ع ) در ارتباطات باید عالی ترین نوع باشد، بنابراین روش مبارزه صحیح را انتخاب کرد و آن تشکیل و احداث مرکز اطلاع رسانی جهانی الهی بود که بتواند از کانال آن چهره انقلاب کربلا و پیام اسلام الهی را به تصویر بکشد.
وی تصریح نمود : امام سجاد در انجام مسئولیت خود چنان شایسته اقدام کرد که با گذشت ۱۴ قرن از حادثه عاشورا و فريادی که ایشان سر دادند، طنين آن قرنهاست باقی مانده و برای هميشه جاودان خواهد ماند.

انتهای پیام/جامی