sakhre111

دو نفر در روستای نارلی آجی سو مفقود شدند.

به گزارش راه اترک، دو نفر از اهالی روستای نارلی آجی سو در کوههای اطراف این روستا مفقود می شوند.

جلیل کوسه غراوی بخشدار مرکزی شهرستان مراوه تپه در همین خصوص به خبرنگار راه اترک گفت: در خصوص این دو نفر شورای روستا در تماسی که با ما داشت قضیه را این گونه تعریف می کند : شب گذشته دو نفر از اهالی روستای نارلی آجی سو جهت شکار کبک به کوه های اطراف روستا می روند.

در بین راه بارش باران آغاز می شود و آنها برای درامان ماندن از باران به زیر صخره ای می روند و در زیر آن آتش روشن می کنند.

شدت بارش باران باعث سست شدن صخره شده و متاسفانه صخره بر روی این دو نفر ریزش می کند.

یکی از این دو نفر زیر آوار می میرد و نفر دوم آوار بر روی پایش می ریزد و او به سختی خود را از زیر آوار بیرون آورده و در ساعت 2 صبح به روستاییان خبر می دهد.

شورای روستا نیز در همان ساعات بامداد(2 صبح )ب ما (بخشدار) تماس می گیرد و ما هم بلافاصله با نیروهای مرزبانی، هلال احمر، انتظامی و ... تماس گرفتیم و آنها نیز بلافاصله به منطقه اعزام شدند.

کوسه غراوی ادامه داد: متاسفانه به علت بارش شدید باران و عدم امکان دسترسی به افراد به خاطر گل بودن جاده و خرابی راه، رسیدن به آن افراد با سختی صورت می گیرد.

بخشدار مرکزی مراوه تپه گفت: ماموران سخت کوش هلال احمر با تلاش زیاد بالاخره خود را به محل این دو نفر رسانده و جسد فرد فوت شده را از زیر آوار بیرون می آورند و فرد مجروح را نیز به محل امن منتقل می نمایند.

شهرستان مراوه تپه در استان گلستان قرار دارد.

انتهای پیام/جامی