emamgazangaye1

امام جمعه قازانقایه در خصوص حماسه نهم دیماه و رهبری مقام معظم رهبری گفت: وقتی رهبری روشن دل و بیداری در کنار ماست دشمنان داخلی و خارجی هر ترفندی را به کار ببرند نمی توانند هرگز مردم انقلابی کشورمان را فریب بدهند.

به گزارش راه اترک به نقل از طوبی گلستان، حاج آخوند ناصر محمد قزل امام جمعه قازانقایه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در یوم الله نهم دی مردم ما با بصیرت و هوشیاری که از طرف مقام معظم رهبری به آنان رسده بود توانستند در مقابل کشور های مستکبر و زورگو ایستادگی کنند.

آخوند قزل ادامه داد: در این روز مردم با بصریت ما،  تبعیت خود را از رهبری اعلام کرده و یک بار دیگر از آرمانهای این انقلاب کبیر دفاع کرده اند.

امام جمعه دهستان قازانقایه با اشاره به گرامی داشت این روز تاکید کرد: ما همه ساله به خاطر اینکه 9دی نماد روز بصیرت است را گرامی میداریم تا برای بیگانگان و کسانی که در پی تخریب مقدسات ما هستند تلنگر بزرگی محسوب شود.

 وی تاکید کرد: این برگزاری و تجمع و راهپیمایی مردم حاوی دشمن ستیزی است و نباید هیچ گاه از دشمنمان حراسی داشته باشیم.

قزل با بیان این مطلب که راهنمای بزرگ ما مقام معظم رهبری است خاطر نشان کرد: وقتی رهبری روشن دل و بیداری در کنار ماست دشمنان داخلی و خارجی هر ترفندی را به کار ببرند نمی توانند هرگز مردم انقلابی کشورمان را فریب بدهند.

امام جمعه دهستان قازانقایه افزود: علت قیام و خروش مردم در این روز به خاطر تبعیت از مقام عظمای ولایت است، و با اشاره ایشان، ما پا به میدان میگذاریم.

وی در خصوص نامگذاری این روز به روز بصیرت اشاره کرد و گفت: در سال 88 وقتی فتنه ای ایجاد شد حق و ناحق با هم مخلوط شده اند، افراد محق و باطل قابل شناسایی نبوده اند، مگر برای افرادی که بصیرت داشته اند.

قزل ادامه داد: آن روز شعار بصیرت را مقام معظم رهبری مطرح کرده اند، و فرمودند" بصیرت داشته باشید، حق را از ناحق شناسایی کنید" به خاطر همان شعار ولایت بود که این روز به نام روز بصیرات نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ج