20301
اگر رئیس جمهور از 2030 نمی گذرد، من هم به عنوان یک معلم از آقای حسن روحانی نمی گذرم.

به گزارش راه اترک، رئیس جمهور حسن روحانی در صحبتهای بعد از انتخابات اردیبهشت 96 گفته اند که از قانون 2030 نخواهند گذشت و این درحالی است که قبل از انتخابات هم وزیر و هم خود ایشان به نوعی اعلام کردند که این قانون ملغی شده و اجرا نخواهد شد.

اما درست بعد از انتخابات وی اعلام می کند که به هیچ وجه از این قانون نخواهد گذشت و آن را اجرا خواهد کرد.

وی در صحبتهایش به نوعی مدعی شده است که معلمان موافق اجرای قانون 2030 هستند و کسانی که مخالف این قانون هستند به معلمان توهین کرده اند. بنده به عنوان یک معلمان اعلام می کنم، نه به قانون 2030 اعتقادی دارم و نه از آن دفاع می کنم زیرا اگر این قانون خوب بود ، کشوری مثل فرانسه آن را می پذیریفت!
ایشان در صحبتهایش به نوعی مدعی شده است که مخالفان قانون 2030، به دانش آموزان هم توهین کرده اند و دانش آموزان موافق اجرای قانون 2030 هستند، بنده به عنوان پدر یک دانش آموز اعلام می کنم، نه به قانون 2030 اعتقادی دارم و نه از آن دفاع می کنم و نه خواهم گذاشت فرزند و فرزندانم در محیطی آموزش ببینند که علی رغم وجود فرهنگ غنی اسلامی، فرهنگ غربی بر آن حاکم شود.
آقای روحانی، کاری به روش و منش سیاسی جنابعالی ندارم، ولی وقتی به نیابت از اقشار مختلف مردم در خصوص یک قانون خارجی که برای تربیت فرزندان مسلمان وضع شده، حرف می زنید، باید بگویم، شما نماینده خودتان هستید نه نماینده همه اقشار مردم.
آقای روحانی شما می گویید، به برابری جنسیتی اعتقاد دارید، ما هم می گوییم هر آنچه خدا و رسولش در این خصوص گفته برای ما کفایت می کند، آنچه فرهنگ غربی برای خودش برنامه ریزی کرده ، برای خود او الزام آور است نه برای جامعه ای که هم فرهنگ غنی دارد و هم تمدن باسابقه، هم مردمانش صاحب دینی هستند که دین آخرالزمان است و این دین و قوانین آن برای همه مردم دنیا کفایت می کند.
آقای روحانی فکر کنم این نوع شیوه آموزش که توسط شما در حال اجراست و شما مدافع آن هستید و بر آن تاکید می کنید، برگرفته از همین تربیت قانون 2030 است و چه خوب گفته اند که کسی اگر شیفته فرهنگی شد و در آن ذوب گشت، تا پای جانش از آن فرهنگ دفاع می کند و نمی دانم چرا شما که فردی فرهیخته و روحانی هم هستید را فرهنگ غربی فریفته ی قانون 2030 خودش کرده، قانونی که هیچ مستند و جهانبینی اسلامی در درون آن وجود ندارد.
آقای روحانی تو را به خدا بگذارید ما با همین قانون تربیت اسلامی مان جلو برویم و قانون 2030 را هم اگر خیلی دوست دارید برای فرزندان خودتان، خصوصی آموزش دهید.
اقای روحانی هنوز تنفیذ نشدید ولی اگر تنفیذ شدید از خداوند می خواهم که کمی به همه مردم بیاندیشید و ملازم فرهنگ غیر اسلامی نشوید.
رضا جامی یک معلم از استان گلستان