tohruhan1

جریان توهین کننده به رئیس جمهور در راهپیایی روز قدس، جریانی سخیف است که پشت پرده آنها به جریانهای داعشی مرتبط است.

به گزارش راه اترک، صبح امروز راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر جهان با شکوه برگزار گردید.

اما اتفاقی برنامه ریزی شده در راهپیمایی روز جهانی قدس، سعی در حاشیه بردن اصل هدف راهپیمایی روز جهانی قدس داشت.

این حادثه علی رغم گفته برخی از افراد که مدعی غیربرنامه ریزی شدن آن بودند، به نا به دلایل زیر دارای برنامه ریزی بوده و با اهداف خاص شکل گرفته شده بود.

1-در روز 17 خرداد، چند تن از وابستگان داعش در اقدامی ترویستی به حرم حضرت امام راحل ومجلس شورای اسلامی حمله کرده و چندین نفر از مردم بی گناه را به شهادت می رسانند.

2-گروهها و کانالهای ضد انقلاب مانند: آمد ن یوز ، مملکته و ... سعی در تطهیر تروریستها و داشیها داشتند.

3-این جریان وابسته به شدت در حال توهین و تخریب مقام معظم رهبری هستند ولی هیچ واکنشی هم از سوی جریانهای کنترل کننده فضای مجازی داخلی کشور مبنی بر برخورد با این جریان وجود ندارد.

4-این جریان موضوع صحبتهای مقام معظم رهبری مبنی بر آتش به اختیار را به شدت مورد حمله قرار داده و سعی در القائات واژگونه در این خصوص دارند.

5-چند روز قبل هم در نماز جمعه بنری تحت عنوان دانش جویان حزب اللهی و ... نصب شده بود که به نوعی برای تحریف سخنان مقام معظم رهبری طرح ریزی شده بود و جریانهای دانشجویی به شدت نصب این بنر را محکوم کرده اند.

6-این جریان قبل از انتخابات سعی در برنامه ریزی برای ترور ریس جمهور و افراد دیگر داشتند.

7-شبکه های ماهواره ای به شدت راهپیمایی روز جهانی قدس را کوبیده و آن را مخالف حکومت رژیم صهیونیستی برمی شمرده اند.

8-این جریان برای به حاشیه بردن اخبار حضور حماسی مردم روزه دار ایران اسلامی و حتی جهان دست به این اقدام زده اند.

9-هیچ کدام از مردم انقلابی ایران حضور حضور حماسی و راهپیمایی بزرگ و جهانی روز قدس را برای چند شعار که رسانه های بیگانه منتظر آن هستند، نخواهند کرد.

10-حرکتهای جریان های اشاره شده در بالا و منتسب کردن اتفاق روی داده در راهپیمایی روز جهانی قدس، حکایت از برنامه ریزی همین جریان برای حرکتهای بعدی خبیثانه می باشد.

در پایان امیدواریم مسئولین محترم در همه ارگانها افراد مرتبط با این جریان را شناسایی و دستگیر کرده و حلقه های ارتباطی آنها را هم به مردم معرفی کنند.

سایت راه اترک به نوبه خود توهین به رئیس جمهور در راهپیمایی روز جهانی قدس را به هیچ وجه تایید نکرده و امیدوار است مسئولان امر افراد خاطی را شناسایی کرده و محاکمه نمایند.

انتهای پیام/جامی