entezamshora1

فرمانده انتظامی مراوه تپه با اعضای شوراهای شهر و روستا دیدار نمود.

به گزارش راه اترک، سرهنگ حسین غلامی، فرمانده انتظامی شهرستان مراوه تپه با اعضای شوراهای شهر و روستای بخش مرکزی مراوه تپه دیدار نمود.

در این دیدار، فرمانده انتظامی مراوه تپه در این دیدار ضمن تشریح برنامه های هفته ناجا به تلاش تمام پرسنل این نیرو برای تحقق شعار امسال انتظامی تحت عنوان پلیس برای امنیت و امنیت برای همه تاکید نمود.

entezamshora1

 

entezamshora2

غلامی اضافه کرد: امروز پلیس شهرستان این افتخار را دارد که به عنوان یک خدمتگذار در کنار مردم است و در راه ایجاد امنیت و آرامش آنان به صورت شبانه روزی تلاش می کند و کارکنان ناجا افتخار می کند به عنوان متولیان نظم و امنیت در جامعه  بتوانند سهمی در عزت و سربلندی میهن اسلامی داشته باشند که قطعا این امر میسر نخواهد شد مگر با همدلی و همکاری مردم و پلبس و مشارکت عمومی در ایجاد و تامین پایدار.
وی در ادامه از شوراهای شهر و روستا درخواست کرد که در راستای آموزشهای عمومی به توسعه و ترویج یادگیری فرهنگ ترافیک کمک کنند و به خصوص در استفاده ی مردم از کلاه ایمنی بکوشند.

غلامی همچنین استفاده از دو شماره 110 برای حوادث و اخبار انتظامی توسط مردم و 197 برای ارسال انتقادها، پیشنهادها و تقدیر و تشکر از پرسنل انتظامی پرداخت.
شهرستان مرزی مراوه تپه در استان گلستان قرار دارد.

انتهای پیام/جامی