sule1

سوله ای که سالهاست به ظاهر بدون استفاده در شهر رها شده است، صاحب دارد و استفاده می شود.

به گزارش راه اترک، چندی پیش، عکسی از یک سالن به ظاهر متروکه توسط یکی از شهروند خبرنگاران راه اترک در شهر کلاله به دستمان رسید.

تصویر مربوط به سوله ای در کنار سالن صدف بود که ظواهر تصویر حکایت از بلااستفاده بودن آن می داد.

sule1

این سالن بزرگ سالهاست که به همین شکل یعنی: ظاهری بدون نما و تنها با آجر ، بدون پنجره، دارای سقفی شیروانی که حیاط کناری آن پر از علف شده است و زباله ها در کنار درب ورودی آن حکایت از عدم رسیدگی به زیبایی محل می دهد و بلااستفاده بودن این سالن.

اما سجادی، مسئول حراست آموزش و پرورش شهرستان کلاله در گفتگو با راه اترک به تعلق داشتن این سالن به آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: این سالن مربوط به آموزش و پرورش کلاله است و به عنوان انبار نگهداری اموال و وسائل جمع شده ی آموزش و پرورش استفاده می شود.

سجادی ادامه داد: وسائل این انبار هر از چندی از طریق مزایده به فروش می رسند.

وی در خصوص بدون حفاظ بودن این انبار و این که آیا این امر موجب تخریب اموال درون انبار نمی شود هم گفت: وسائل طوری در این انبار قرار داده می شوند که آسیب نبینند.

برخی از جوانان ورزشکار شهر کلاله بعد از انتشار تصویر این سالن ،به دنبال این بودند که اگر این سالن بلااستفاده است، مسئولین زحمت بکشند و آن را برای ورزش جوانان تعمیر کرده و به بهره برداری برسانند.

هم اکنون علی رغم استعدادهای زیادی جوانان این منطقه در رشته هایی همچون کشتی به خصوص کشتی آلیش و گورش، والیبال، کشتی، ورزشهای رزمی و ... برخی از این رشته ها سالن اختصاصی ندارند.

انتهای پیام/جامی