mohana1

درد طاقت فرسای بیماری ناشناخته، مهنای یک ساله ی مراوه ای را بی تاب کرده است.

به گزارش راه اترک، خبرخیلی تلخ بود، یک دختریک ساله در شهر مراوه تپه به بیماری ناشناخته ای مبتلا شده که درمان  آن هزینه ی بالایی دارد و پدر این کودک یک ساله، که تمام دارایی های او یک خودروی سواری است که با آن مسافرکشی می کند، نمی تواند  از پس هزینه های درمان آن بر بیاید.

سایت خبری تسنیم خبری را در این خصوص منتشر کرد که انتشار این خبر، باعث شد که حتی رئیس شبکه بهداشت نیز بعد از انتشار این خبر با مهنا و بیماری او آشنا شد.

دکتر رحمان بردی اوزونی دوجی، رئیس شبکه بهداشت شهرستان مرزی مراوه تپه در همین خصوص گفت: به نظر می‌رسد تشخیص و کنترل این بیماری نیازمند آزمایشات تخصصی است که هزینه زیادی خواهد داشت. ما تمام تلاش خود را برای کمک به مهنا و پدرش که او هم مبتلا به این بیماری است، انجام می‌دهیم و از خیرین هم می‌خواهیم به کمک این خانواده بیایند.

وی ادامه داد: با توجه به علائم بیماری و اینکه پدر این کودک هم به همین بیماری مبتلاست، احتمال دارد این بیماری پوستی ژنتیکی « پسوریازیس» باشد.

سایت راه اترک از تمام پزشکانی که در خصوص بیماری مهنای یک ساله که پدرش نیز به این بیماری مبتلا شده است ، شناختی دارند و می توانند در درمان وی کمک کنند، درخواست  کمک می کند.

لطفا پیامهای خود  را در به شماره 09017975026 در فضاهای پیام رسان ایرانی و ... ارسال نمایند.

مشخصات این کودک و خانواده او در  مرکز بهداشت شهرستان مرزی مراوه تپه موجود می باشد.

انتهای پیام/جامی