akhondi1

تمام صحبت وزیر راه و شهرسازی در گرگان در خصوص فرودگاه قدس کلاله یک جمله بود: فرودگاه کلاله را نیز فعال کردیم.

به گزارش راه اترک، صبح امروز عباس آخوندی، وزیر راه به همراه جمعی از مسئولین استانی و همچنین شهرام کوسه غراوی، نماینده مردم شرق گلستان وارد فرودگاه گرگان شد.

آخوندی از قسمتهای مختلف فرودگاه گرگان بازدید کرد و مدام به تعریف و تمجیدهای مختلفی از فرودگاه گرگان پرداخت، در خصوص فرودگاه قدس کلاله تنها به یک جمله بسنده کرد: فرودگاه کلاله را نیز فعال کردیم!

فرودگاه قدس کلاله اولین فرودگاه ساخته شده استان است که متاسفانه با بی مهری روی داده در استان علی رغم پتانسیلهای ویژه ، وری در غبار گرفته بود.

با تلاشهای مسئولین مختلف شهرستانی به خصوص نمایندگان مجلس منطقه، بارها و بارها افتتاح شد و در آخرین افتتاح که ششمین افتتاح آن بود، هواپیمای شاپرک برجامی به سراغ آن آمد.

اما هدیه برجامی آمده به فرودگاه گویا سرماندن در فرودگاه قدس را ندارد، چرا که علی رغم استقبال خوب مردم از پروازها، قیمتهای پروازهای این فرودگاه روز به روز بالاتر رفته و در مدت کمتر از 3 ماه از 92 هزار تومان به 220 هزار تومان رسید.

در تازه ترین تلاش نماینده مردم شرق گلستان برای پایداری این افتتاح، شهرام کوسه غراوی به همراه عباس آخوندی وارد استان شد تا شاید فرجی در خصوص پروازهای فرودگاه قدس شود ولی گویا تمام تلاش غراوی منتهی به یک جمله در تمام صحبتهای وزیر راه شد:«فرودگاه کلاله را نیز فعال کردیم!»

فعالیت فرودگاه در حالی است که شرکت دولتی هما متاسفانه 5 روز مانده به پرواز روز یک شنبه ، این پرواز را باطل می کند و دلیلی هم برای این باطل کردن اعلام نمی کند.

حال باید دید حضور آخوندی در شرق گلستان می تواند نتایج بهتر از این جمله را نشان دهد.

انتهای پیام/جامی