kashiri jadid

امام جمعه کلاله در خصوص اقدام غیرقانونی رئیس مجلس در خصوص FATF گفت: نمایندگان نسبت به این اقدام لاریجانی واکنش نشان دهند.

به گزارش راه اترک به نقل از کلاله خبر، حجت الاسلام رضا کشیری در گفتگویی در واکنش به ارسال دو لایحه از لوایح FATF به مجمع تشخیص مصلحت، اظهار داشت: همانطور که در گذشته نیز اشاره داشتیم، FATF توطئه دشمن برای کشور ایران است و با اجرایی شدن این طرح، نوعی خود تحریمی را رقم خواهیم زد.

وی افزود: برگشت لایحه CFT توسط شورای نگهبان نشان از آگاهی و هوشیاری این شورا است و این خودحساسیت موضوع را می رساند و مسلما براساس قوانین موجود، لوایح برگشت خورده باید مجددا به رای نمایندگان مجلس برسد.
امام جمعه کلاله تاکید کرد: مجمع تشخیص مصلحت نظام روند بررسی لوایح ارسالی از سوی رئیس مجلس که به رای نمایندگان مجلس گذاشته نشده است را متوقف کند.
حجت الاسلام کشیری گفت: با توجه به اهمیت این موضوع، می طلبد که نمایندگان مجلس نسبت به این اقدام لاریجانی واکنش مناسب نشان دهند.
وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم بلایی که 5+1 بر سر کشور و هسته ای آورد، در عبرتی برای نمایندگان ما باشد تا بل دستان خود، کشور را تحریم نکنند.