gholami12

فرمانده انتظامی مراوه تپه گفت: پلیس همراه مردم است و مخالف شادی آنها نیست ولی با سوء استفاده کنندگان از مراسمات سنتی مانند چهارشنبه سوری، برای حفظ امنیت مردم، برخورد خواهد کرد.

به گزارش راه اترک، سرهنگ حسین غلامی، فرمانده انتظامی شهرستان مرزی مراوه تپه گفت: رویکرد پلیس به مراسمات ملی و مذهبی و سنتی مانند چهارشنبه سوری، یک نگاه اجتماعی است و در این خصوص هر رفتاری را که در چهارچوب منطق باشد، قبول دارد.

سرهنگ غلامی ادامه داد: در خصوص حوادث روی داده در برگزاری مراسمات چهارشنبه سوری ، تجربه تلخ خانواده ها در رفتارهای غیرقانونی و نابهنجار برخی از افراد ، موجب شده که اراده ناجا در برخورد با هنجار شکنان تقویت شود.

فرمانده انتظامی مراوه تپه اضافه کرد: خرید و فروش مواد خطرآفرین و انفجاری که نظم و آرامش شهروندان را مخدوش می کند، ممنوع است و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی گفت: تمام تلاش ناجا در تامین امنیت مردم است. نیروی انتظامی مخالف شادی مردم نیست و در تمام لحظه های زندگی ، در کنار آنان است.

سرهنگ غلامی در خصوص آمار مصدومان حوادث چهارشنبه سوری در شهرستان مرزی مراوه تپه هم گفت: به خاطر رعایت کامل مردم در اجرای سنتها، خوش بختانه هیچ حادثه ای در شهرستان نداشته ایم.

شهرستان مرزی مراوه تپه در استان گلستان قرار دارد.

انتهای پیام/رضا جامی