hrazmandeslam

ملت ایران اسلامی با فرهنگی رشد یافته اند که در آن شهادت هنر مردان خداست.

به گزارش راه اترک، دستهای مزدوران صهیونیست و آمریکا این بار هم مرد بزرگی از مردان راستین انقلاب اسلامی را به شهادت رساند.

در همین راستا، هیات رزمندگان اسلام شهرستان کلاله با صدور بیانیه ای ، ترور شهید محسن فخری زاده از اساتید هسته ای کشورمان را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر می باشد.

بسم الله القاسم الجبارین
دستهای مزدوران صهیونیست و آمریکا این بار هم مرد بزرگی از مردان راستین انقلاب اسلامی را به شهادت رساند.

اما دشمنان این انقلاب بدانند که مردم ایران اسلامی وارث انقلابی هستند که فرهنگش از فرهنگ قیام عاشورا و سیره رسول الله شکل گرفته است.

آنها باید بدانند که مردم ایران اسلامی چه قبل از اسلام و چه بعد از اسلام، مرگ باعزت را از زندگی با ذلت بهتر می دانسته اند و برای آنها شهادت در راه دین و انقلاب و ارزشهای والای اعتقادی، چنان ارزش دارد که حاضر شدند برای حفظ این حکومت دینی، هزاران شهید را تقدیم کرده اند.

دشمنان این انقلاب بدانند: مردم ایران اسلامی معتقدند که ظلم هیچ وقت پایدار نخواهد ماند و راه استقلال و آزادی، پایداری در مسیری است که با نثار خون هزاران ایرانی به دست آمده است.

دشمن بداند، ملت جمهوری اسلامی، شعارشان این است: هیهات من الذله، مردم ما می گویند: بکشید ما را ، ما هر روز زنده تر و پایدارتر در مقابل شما خواهیم ایستاد.

هیات رزمندگان اسلام شهرستان کلاله، شهادت شهید محسن فخری زاده را به همه مردم ایران اسلامی، رهبر معظم انقلاب اسلامی و امام زمان ، تبریک و تسلیت می گوید.

امیدواریم مسئولین نظام در سریعترین زمان مسببان این جنایت به خصوص مسببان اصلی و خارجی این ترورها را به آنچه مستحق آن هستند، مجازات نمایند.

هیات رزمندگان اسلام - شهرستان کلاله