holokastdrugh

دولت ژاپن یک مقام مسئول در المپیک را به خاطر یک شوخی در خصوص دروغ بزرگ هلوکاست، اخراج کرد.

به گزارش راه اترک، آزادی بیان در جهان یک واژه سیاسی است و کشورها به خصوص ابرقدرتهای استعماری تنها به خاطر چپاول کشورهای زیردست این واژه را آلت دست خود قرار داده اند.

هلوکاست ، اتفاقی که طبق اسناد جهانی چیزی به نام آن ثبت نشده و اگر هم چیزی بوده توسط خود غربیها روی داده است و این به سایر ملتها مرتبط نیست.

این در حالی است که با فشار برخی از کشورها، گویا باید همه مردم خفه خون گرفته و حرفی به نقد حتی مستند در خصوص نفی هلوکاست نزنند.

این امر به گونه ای است که به تازگی مقامات ژاپن را وادار کرد یک مقام مسئول خود در مسابقات المپیک را به خاطر یک شوخی در خصوص هلوکاست با فشار صهیونیستها، اخراج کند.

کنتارو کوبایاشی، مدیر هنری مسابقات المپیک ظاهرا در سال 1998 یک شوخی در خصوص هلوکاست می کند که این امر بعد از گذشت 23 سال مورد انتقام صهیونیستها قرار می گیرد و با فشار آنها، دولت ژاپن تسلیم صهیونیستها می شود و شهروند مسئول خود را از حقوق شهروندیش خلع می کند.

کنتارو کوبایاشی در عذرخواهیش سخنان پیشین خود را «احمقانه» و «نادرست» خوانده و در بیانیه‌ای بابت این اظهارات پوزش خواسته است.

این در حالی است که رایزنیها برای باقی ماندن این فرد علی رغم عذرخواهی او ، بی نتیجه ماند و دولت ژاپن مجبور به اخراج کارمند ارشد ورزش خود شد.

انتهای پیام/رضا جامی