fanni4004

نشست تخصصی مجلس مربیان و کارشناسان فنی و حرفه ای کلاله برگزار شد.

به گزارش راه اترک، به مناسبت هفته ملی مهارت، نشست هم اندیشی پارلمان مربیان و کارشناسان فنی و حرفه ای ، در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان کلاله برگزار گردید.
سعید پارسا سرپرست مرکز فنی و حرفه ای شهرستان کلاله در این نشست، ضمن تبرک ایام دهه امامت و ولایت و همچنین هفته ملی مهارت از پارلمان مربیان و کارشناسان به عنوان یک فرصت مناسب جهت خلق و ارائه ایده های مهارتی و عرضه آن به جامعه نام بردند.

fanni4003
پارسا با اشاره به اینکه امروزه مهارت، اولویت اصلی و نخست بسیاری از کشورها می باشد، از اعضای پارلمان خواست با کار کارشناسی و تجمیع نگاه ها و دیدگاه ها، مهارت را به عنوان اولویت نخست مردم و جامعه تبدیل نمایند.
وی با تاکید بر اینکه یکی از وظایف اصلی پارلمان تصمیم سازی برای توسعه مهارت است به نقش موثر این پارلمان در تغییر نگرش های نادرست جامعه به مقوله مهارت آموزی و کارهای فنی و تبدیل آن به نگاه صحیح تاکید کرد.

fanni4004
سعید پارسا ادامه داد: چرخه های تولید فکر از سطح شهرستان بر اساس شناسایی مساله ها به همراه تفکر و خرد ورزی و احصاء راهکار های اثر بخش جهت ارائه به اداره کل و سازمان باید به صورت مستمر در دستور کار پارلمان مربیان و کارشناسان قرار گیرد.

انتهای پیام/جامی