sag
مطالبه شهروندان کلاله ای از مسولین : لطفا قبل از بروز حادثه، نسبت به جمع آوری سگهای ولگرد، اقدام کنید.

به گزارش راه اترک، حضور سگهای ولگرد در خیابانهای سطح شهر آنهم به شکل رها و بدون کنترل می تواند حوادث تلخی را رقم بزند که شاید نتوان برای مصدومین آن کاری کرد.

شهر کلاله از جمله شهرهایی است که سال گذشته در یک مرحله اقدام به زنده گیری سگهای ولگرد و تحویل آنها به مکانهای خاص نگهداری نمود و موجبات تقدیر مردمی را فراهم کرد.

اما چندی است که سگهای ولگرد در سطح معابر شهری آنهم در ساعات عبور و مرور دانش آموزان خردسال ابتدایی به شکل قابل توجه مشاهده می شوند که موجبات نگرانی خانواده ها را فراهم نموده است.

تماس خانواده ها با مسئولین شهری و رسانه ها در این خصوص زیاد شده و برخی از شهروندان نیز از حمله این سگها به خود خبر داده اند.

رضا از جمله این شهروندان است که به خبرنگار راه اترک گفت: ساعت 7 صبح در چهار راه آزادی با جمعی از دوستان در حال حرکت بودیم که متوجه حضور چندین سگ شدیم که ناگهان به سمت ما حمله کردند و اگر عصای همراهم نبود، مشخص نبود چه اتفاقی برای من یا همراهانم روی می داد.

یکی دیگر از شهروندان با نگرانی از اتفاقات مشابه به خبرنگار راه اترک گفت: وضعیت مراقبت بزرگسالان از خود شاید راحت باشد ولی کودکان در بروز اتفاقات مشابه نمی توانند از خود دفاع کنند.

مردم از مسئولین شهری درخواست دارند تا نسبت به جمع آوری این سگهای ولگرد اقدام کنند قبل از آنکه حادثه ای برای شهروندی رخ دهد.

انتهای پیام/رضا جامی

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید