bitcoinn

مشاور ارشد نظامیان آمریکا در یک هشدار شدید، تنها راه ابرقدرت ماندن آمریکا را استفاده از بیت کوین اعلام کرد.

به گزارش راه اترک، با شروع تنش در منطقه اوکراین و تلاش آمریکا برای ایجاد یک بازار جدید تسلیحاتی، دنیا شاهد یک تغییر بزرگ شد.

خیلی از کشورها که از تسلط آمریکا و به خصوص دلار به سطوح آمده بودند، جنگ اوکراین برای آنها بهانه ای شد تا به دنبال معاملات غیر دلاری بر بیایند.

تنش آمریکا با چین و روسیه این تحول را تشدید کرد.

با افزایش کشورهای متقاضی تغییر معاملات با نرخ دلار، دومینوی سقوط ارزش دلار و برشکستگی بانکهای مهم آمریکا نیز رقم خورد.

در تازه ترین خبر در این خصوص، مشاور ارشد نظامیان آمریکا به دولتمردان این کشور هشدار داده تا اگر می خواهند آمریکا ابرقدرتیش باقی بماند باید به سمت استفاده ابزاری از بیت کوین بیایند.

یورونیوز در این خصوص نوشت: «پولیتیکو روز پنج‌شنبه گذشته در یک گزارش تفصیلی نوشت که به‌جای چکمه‌های روی زمین یا سلاح‌های اتمی در آسمان، لوری به کشورهای جهان پیشنهاد می‌کند که برای پاداش بلاک بیت‌کوین با یکدیگر رقابت کنند.
لوری یک مهندس فضانورد فعال در نیروی فضایی ایالات متحده و همکار دفاع ملی ایالات متحده در موسسه فناوری ماساچوست است که وظیفه او طبق آخرین بیوگرافی نوشته شده در کتابش، مشاوره به پرسنل ارشد نظامی درباره پیامدهای بیت‌کوین است.
لوری در یک هشدار جدی به سیاستگذاران ایالات متحده، ادعا می‌کند که این کشور باید بلافاصله از بیت‌کوین حمایت کرده و آن را بپذیرد تا از معضل دست دادن جایگاه خود به‌عنوان یک ابرقدرت جهانی جلوگیری کند.»

لوری یک سرگرد نظامی آمریکایی است.

انتهای پیام/رضا جامی

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید