arshivi

عکس: آرشیوی است.

دو کوهنورد در کوههای کرمانشاه جان خود را از دست دادند.

به گزارش راه اترک به نقل از مهر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به وقوع ۲ حادثه کوهستان طی امروز، گفت: پیکر ۲ کوهنورد کرمانشاهی توسط نجاتگران هلال احمر منتقل و تحویل عوامل قضایی شده است.

محمدباقر محمدی اظهار کرد: بامداد امروز جمعه طی گزارشی مبنی بر مصدومیت یک کوهنورد و سپس فوت کوهنورد دیگر اعلام و نیروهای عملیاتی پس از ارزیابی شرایط آب و هوایی ساعت هشت صبح به ارتفاعات اعزام شدند.

وی افزود: یک تیم از امدادگران کوهستان برای انتقال جسد کوهنورد فوتی به مسیر خود ادامه داده و پس از دسترسی به جسد نسبت به انتقال آن اقدام و در ساعت ۲:۴۵ پیکر کوهنورد را تحویل عوامل قضائی حاضر در محل دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به وقوع دومین حادثه کوهستان طی امروز، تصریح کرد: ساعت ۱۸:۱۲ امروز طی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گزارشی مبنی بر سقوط یک نفر از ارتفاعات کوه ترازک شهرستان اسلام آبادغرب اعلام شد.

محمدی بیان کرد: یک تیم عملیاتی بلافاصله با تجهیزات امدادی و کوهستان برای انتقال جسد کوهنورد به محل حادثه اعزام شدند و پس از دست یابی، فرد فوتی را به منطقه امن انتقال و به عوامل نیروی انتظامی حاضر در محل تحویل دادند.