bazid2

سفر فروردین ماه مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور از فرودگاه شهدای کلاله هنوز به ثمر ننشسته است.

به گزارش راه اترک، کلنگ احداث جایگاه سوخت فرودگاه شهدا(قدس) کلاله در شهریور 1401 با حضور استاندار، نماینده شرق گلستان و نماینده شرکت پخش فراورده های نفتی و مدیرکل فرودگاههای استان و حضور رسانه های محلی و کشوری بر زمین زده شد.

مقدمات آزمایش خاک و مکانیک خاک به سرعت انجام شد و همین ضرب العجل و دستور رئیس جمهور و صدور اعتبار میلیاردی ساخت جایگاه سوخت فرودگاه به شکلی در حال انجام بود که فرماندار کلاله در گفتگویی از پایان عملیات ساخت جایگاه سوخت تا هفته دولت 1402 خبر داده بود و دکتر رضا آریانپور، نماینده مردم شرق گلستان هم زمان بهره برداری از آن را دهه فجر 1402 گفته بود.

اما با گذشت زمان از زمان کلنگ زنی تا امروز آنچه مردم دیدند تعلل معناداری در سنگ اندازی آغاز به کار سخت این جایگاه بود که طبق شواهد ظاهرا این تعلل از سوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی است، اما به راستی این تعلل برای چیست و این تعلل چه فایده ای برای شرکت پخش فراورده های نفتی دارد؟

از شهریور 1401 یعنی زمان کلنگ زنی پروژه احداث جایگاه سوخت فرودگاه کلاله تا امروز بیش از 8 ماه گذشته و اگر شرکت پخش می خواست الان باید نیمی از کار به سرانجام می رسید.

در فروردین امسال مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور به همراه مدیر مهندسی و طراحی شرکت پخش ملی فرآورده های نفتی کشور از فرودگاه شهدای کلاله بازدید کردند و این بازدید در رسانه های مختلف به خصوص سایت خبری وزارت راه و شهرسازی منتشر شد.

اما از زمان بازدید مسئولین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور تا امروز یعنی 16 اردیبهشت ماه 1402، متاسفانه هیچ اتفاقی در این زمینه از سوی شرکت پخش انجام داده نشده است.

آیا بازدید مسئولین شرکت پخش فراورده های نفتی فرمالیته بوده است؟
برخی از افراد مطلع مدعی هستند که این تعلل برای این است که این اتفاق مشمول گذر زمان شود و کار احداث جایگاه سوخت محقق نشود!
مردم از دولت مردمی سیزدهم انتظار شفافیت در این خصوص و پیگیری نهاد ریاست جمهوری در خصوص عدم انجام دستور ریاست جمهوری در زمینه فرودگاه کلاله و دستور موکد وزیر راه در این خصوص و پیگیری استاندار و نماینده مردم شرق گلستان هستند.

انتهای پیام/رضا جامی

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید