ughlu

کارشناس ارشد رسانه و یکی از اساتید دانشگاههای تهران در خصوص حجاب گفت: قوانین جدید در خصوص حجاب در دولت و مجلس به زودی تصویب می شود.

به گزارش راه اترک، حسن کربلایی حاجی‌‌‌‌اوغلی در مجمع فعالان فضای مجازی انقلاب اسلامی استان گلستان اظهار کرد: موضوعات «عفاف و حجاب» و «انتخابات» از مسائل مهم نظام اسلامی است که باید فکر اساسی درباره آن شود.

وی با مهم خواندن نقش‌آفرینی رسانه‌ها تصریح کرد: دشمن در حوزه عفاف و حجاب حد و حدود را گذرانده و اکنون بحث بدحجابی و شل حجابی نیست، در این جنگ شکی نیست که دشمن با نقشه شوم ورود کرده است.

عضو شورای مرکزی انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان با تاکید بر اینکه شعار درمانی فایده ندارد، بیان کرد: دولت و مجلس به زودی قوانینی را به تصویب می‌رسانند که خروجی آن قوانین متقن برای رعایت این واجب دینی در جامعه می‌شود.

وی با اشاره به لزوم قوانین کاربردی در حوزه عفاف و حجاب گفت: دشمن نقشه بزرگی برای جامعه دینی کشیده است و این مسئله پاشنه آشیل برای نظام محسوب می‌شود.

کربلایی ابراز امیدواری کرد مسئولان با برنامه‌های کاربردی بتوانند این بلایی که در حوزه عفاف و حجاب از سوی دشمن؛ کانون خانواده را نشانه گرفته؛ از سر جامعه دینی بردارند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تصریح این نکته که تنور انتخابات کم کم در حال داغ شدن است، از رسانه‌ها خواست مردم را برای مشارکت در انتخابات تشویق و این مهم را تبیین کنند.

تحلیلگر مسائل رسانه و فضای مجازی گفت: رسانه نقش بسیار حساس در تبیین و روشنگری دارد که اگر این اتفاق به درستی انجام شود مشکلات به راحتی برطرف می‌شود.

وی گفت: باید این موضوع تبیین شود که حجاب، محدودیت نیست و مصونیت است، این مهم باید با کارهای فرهنگی و جلسات مختلف برای جامعه تبیین شود.

این استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه برنامه‌های فاخر در بخش عفاف و حجاب بسیار کم شده است، افزود: باید با برگزاری میزگردهای تخصصی شبهات را در موضوعات مختلف برطرف کرد.

کربلایی گفت: اگر در حوزه رسانه خوب عمل کنیم مشکلات برطرف می‌شود و می‌توانیم مردم و جامعه را اقناع کنیم.

کارشناس ارشد رسانه با اشاره به اینکه قدرت در دست رسانه است، افزود: اگر در حوزه رسانه حرفه‌ای عمل کنیم و حضور فعال، شبانه‌روزی و متنوع داشته باشیم می‌توانیم اثرگذاری موثر داشته و اقشار مختلف را جذب کنیم.

انتهای پیام/گلستان ما

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید