meraty

خادم امام رضا علیه السلام گفت: در کلاله بعضی از شهروندان با دعوت خود امام رضا علیه السلام به مراسم آمده بودند.

به گزارش راه اترک، روز پنج شنبه، کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان کلاله حضور یافت.

چند تن از خادمین حرم رضوی با پرچم متبرک آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام وارد شهر کلاله شدند و مورد استقبال مردم و مسئولین شهرستان قرار گرفتند.

برخی از مردم از تبلیغات ضعیف اطلاع رسانی مراسم زیر سایه خورشید گلایه مند بودند.

در هر صورت مراسم زیر سایه خورشید در شهرستان کلاله با اشکها و لبخندهای زیادی همراه شد و در نهایت هم خادمین امام هشتم در شب جمعه در مسجد جامع شهر از مردم کلاله جدا شده و به سمت مازندران حرکت کردند.

گفتگوی زیر، قسمت اول از مصاحبه ما با مصطفی مرآتی، خادم حرم رضوی که به همراه پرچم امام رضا علیه السلام به کلاله آمده بود، می باشد.

مصطفی مرآتی، دربان کشیک 6 حرم و یکی از نقاره زنهای حرم رضوی می باشد.

او در خصوص مردم شهرستان کلاله و استان گلستان به خبرنگار راه اترک گفت: خدا را شاکریم که این مدال نوکری را خدا به عزت امام هشتم به ما عنایت کرد تا بتوانیم چه در داخل حرم و چه در بیرون از حرم برای عزیزانی که فرصت حضور در حرم را ندارند، نائب الزیاره آنها باشیم و به آنها خدمت کنیم.

ما در استان گلستان صحنه های زیبایی از دلدادگی و عشق و ارادت مردم به بارگاه رضوی را به چشم دیدیم و در این بین چه زیبا بود ارادت مردم شهرستان کلاله اعم از اهل سنت و تشیع به خاندان عصمت و طهارت.

مرآتی در ادامه به گلایه برخی از مردم از عدم اطلاع رسانی دقیق و خوب در زمینه ورود کاروان زیر سایه خورشید به منطقه اشاره کرد و گفت: چند شهروند از اطلاع رسانی ورود پرچم رضوی گلایه مند بودند و گفتند: شب، آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام را در خواب دیده اند و خود امام هشتم آنها را به این مراسم دعوت کرده است.

وی گفت: این از جمله کرامات امام هشتم به مردم منطقه است و ما همه ی اینها را مدیون دعای امام رضا علیه السلام در حق این مردم عزیز می دانیم.

خادم امام هشتم اضافه کرد: استان گلستان، استانی است که در سر راه زائرین عزیزی است که عازم مشهد مقدس هستند و این توفیق، لطف و عنایت خاص خدای عزیز به مردم این استان است.

انتهای خبر/روح انگیز مرادیانی

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید