قرارگاه نوجوانی دختران استان گلستان در خصوص روز جهانی قدس، بیانیه صادر کرد.

 به گزارش بخش سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی راه اترک، به مناسبت روز جهانی قدس، قرارگاه نوجوانی دختران گلستان بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد.

قدس است به فتنه بسم الله 

ای خیل مجاهدان به پا بسم الله 

امروز ظهر کربلا در قدس است 

برخیز و به شوق کربلا بسم الله 

بسم الله الرحمن الرحیم 

این مستاصل اهل العناد و التحصیل و الالحاد

روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است روزی است که باید مستضعفین مجهز بشوند در مقابل مستکبرین و دماغ مستکبرین را به خاک بمالنند.

روز قدس امسال در شرایطی از راه می رسد که در این روزها جهانیان شاهد هجمه وسیع و ددمنشانه عمال غاصب صهیونیستی به ساکنان سرزمین های اشغالی فلسطین به ویژه منطقه نوار غزه می باشند .

بیش تر از ۶ ماه است که دژخیمان صهیونیسم در سرزمین غزه بوی خون ،بی پناهی، آوارگی، گرسنگی، ناامنی، درد بی مادری را گسترش داده و این در حالی است که رژیم جعلی صهیونیسم روزهای پایانی عمر نکبت بار خود را سپری می کند و با چراغ سبز اربابان آمریکایی خود از سر استیصال و درماندگی به مانند سگ هاری به هر سو حمله کرده و به منظور توسعه میدان جنگ ، بنا دارد که شاید به خیال خام خود از این باتلاق خودساخته مفری یافته بلکه بتواند خود را از لجنزار ی که بوی تعفن آن روح همه جهانیان را مشمئز ساخته است خارج سازد اما زهی خیال باطل 

این روزها سرزمین غزه زخم باز و خونریز اسلام است که جزء با نابودی رژیم کودک کش صهیونیسم مداوا نخواهد شد و می بینیم که مردم بی دفاع غزه زیر آوار بمباران رسانه ای خفه می شود به طور حتم پیروان خط خونین کربلا تحمل نخواهند کرد تیرحرمله های زمانه ،گلوی کودکان معصوم فلسطینی را بدرد 

کجایند آن مدعیان دروغین زن زندگی آزادی که ببینند چگونه در غزه مادران بی گناه، بی فرزند و کودکان معصوم بی مادر می شوند؟ آیا شیون مادرانی که با دست خود کودکان دلبندشان را دفن می کنند نمی شنوند؟ ای مدعیان دروغین حقوق بشر که در برابر این حوادث سکوت کرده اید و وقیحانه حمایت های همه جانبه خود از این غده چرکینی را ادامه داده و در کنار ظالم بر مظلوم می تازید چه جوابی برای بشریت دارید ؟ زنان و دختران غیور گلستانی، این ودیعه ارزشمند و مدبرانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را ارج نهاده و با پیروی از مقتدای خود که فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید در انتظار محو کامل این غده سرطانی ، امسال پرشورتر از سال های گذشته در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت و جنایات رژیم اسرائیل جنایتکار را محکوم خواهند کرد .

خدایا به حق خون های ریخته شده در راه اسلام در فرج حضرت صاحب الزمان (عج) تعجیل فرما .

والسلام علیکم ورحمت الله و برکاته 

سمیه امیری 

مسئول ستاد مردمی نهضت پیشرفت بانوان و مدیر قرارگاه نوجوانی دختران استان گلستان

انتهاي خبر/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید