hemayeshهمایشی ابتذال با عنوان مدیریت نوین  عصر روز جمعه ساعت 4 الی 7 در تالار فخرالدین اسعد گرگانی توسط شرکت فراز اندیشان برگزار شد .

به گزارش اترک به نقل از گلستان ما ،همایش مدیریت نوین عصر روز جمعه 28/7/91 ساعت 4 الی 7 در تالار فخرالدین اسعد گرگانی با حضور  اعضای شورای شهرگرگان ، شهردار ، فرماندار و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد .

دکتر صحت سخنران اصلی این مراسم بود که در خصوص مدیرت نوین مطالبی را بیان کرد .

اما این همایش  شامل حواشی بود که دور از شان جامعه اسلامی و ایرانی بود ، که ذکر آن شاید تلنگری باشد بر مدیران کم کار عرصه فرهنگی استان که اتفاقا در این جلسه حضور داشتند .

حضور مردان با کروات و زنانی و دختران  بد حجاب که بی حجاب بگوییم بهتر است به حدی بود که نمی تواند شایسته جامعه اسلامی باشد . گفته می شود هر وقت اعلام می شد صلوات بفرستید با بی حالی و هر وقت گفته می شد دست بزنید صدای کف و هورا سالن را پر میکرد .

به گفته یکی از حاضرین یکی از مباحثی مطرح شده در این همایش این بود که : "هر وقت در جایی که مرد زیاده حتما از فروشنده زن با چهره زیبا استفاده کنید ". بهرحال استفاده ابزاری از زن امروزه در جامعه ما یکی از ناهنجاری هایی است که متاسفانه توسط برخی افرادی که مناصب دولتی دارند ترویج و تبلیغ و حتی حمایت می شود . شایسته بود که اعضای شورا ، فرماندار و شهردار و به خصوص  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جناب آقای منتظری ، که متولی ترویج فرهنگ اسلامی است به این همایش واکنش نشان می دادند. اما گویی آقای منتظری نیز دچار استحاله شده اند و یا متوجه نوع مطالب گفته شده و یا افراد دعوت شده نبودند .از ایشان با توجه به سابقه ی جبهه و جنگ و مبارزات فرهنگی آنها بیشتر از اینها انتظار می رود . هرچند این بار اولی نیست که از این مشکلات توسط ارشاد و متاسفانه با اطلاع آقای منتظری صورت می گیرد . موضوع چاپ کتابهای گردشگری شهرهای استان و آنچه با غرض ورزی مولف این کتابها به نام آقای اشکان فروتن صورت گرفت و باعث واکنشهای بسیار زیادی در سطح استان شد به نتیجه نرسیده است که این اتفاق دوم و در حضور خود مدیر کل محترم شکل می گیرد .

امیدواریم اداره محترم ارشاد اسلامی حداقل از دادن مجوزهای آینده به چنین همایش هایی خود داری کنند .   

جامی خبرنگار اترک