sadeglushardar1

با پیگیری وکیل شهردار گرگان، حکم تعلیق وی لغو و صادقلو دوباره شهردار گرگان شد.

به گزارش راه اترک به نقل از فارس، بر اساس حکمی که از سوی دادگاه کیفری گرگان صادر شده بود، شهردار گرگان در راستای پیگیری‌های قضایی برای بررسی وضعیت فعالیتش به عنوان شهردار گرگان در راستای قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های دولتی، تا صدور حکم دادگاه از مسئولیتش تعلیق شد.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان اعلام کرده بود که این حکم به منظور بررسی پرونده صادر شده و هیچ دلیلی بر محکومیت و یا برائت شهردار گرگان نیست و به دلیل آنکه پرونده ایثارگری شهردار گرگان برای دادگاه احراز نشده، دادگاه به طور موقت وی را از مسئولیت تعلیق کرده است.

اما در پیگری‌های خبرگزاری فارس در روز جاری مشخص شد وکیل شهردار گرگان با جدیت موضوع را پیگیری کرده و نسبت به این موضوع اعتراض خود را دادگاه ارائه کرده است.

بر همین اساس، شعبه 104 دادگاه کیفری دو گرگان طی نظریه جدید مورخ 10 اسفندماه جاری به شماره 9510110057002051 در خصوص پرونده شماره 950998167500464 در ادامه رسیدگی و اعتراض وکیل شهردار گرگان با اشاره به بررسی‌های انجام شده اعلام کرد که ضمن پذیرش اعتراض معترض و عدول از تصمیم مورخ 9 اسفندماه جاری، تصمیم یاد شده بی‌اعتبار اعلام و در نتیجه شهردار گرگان آقای حسین‌قلی صادقلو قابل تعلیق از شغل خود به جهت این پرونده نمی‌باشد.

گفتنی است، این رای به وزارت کشور، استانداری گلستان، رئیس شورای اسلامی شهر گرگان برای استحضار رونوشت شده است.

محمدابراهیم جرجانی عضو شورای اسلامی شهر گرگان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان با تائید این خبر، گفت: شهردار گرگان دارای توانمندی‌های بسیار بالا در عرصه مدیریت شهری است و خدمات و تلاش‌های وی برای همه مردم کاملا مشخص و قابل لمس است.

وی ادامه داد: در حالی که به ماه‌های آخر فعالیت شورای دوره چهارم نزدیک می‌شویم بهتر آن است که با بررسی هرچه سریع‌تر بودجه سال آینده شهرداری گرگان و تصویب آن، راه را برای آبادانی هر چه بیشتر گرگان هموارتر کنیم.

خاطرنشان کرد: اینکه به جای پرداختن به موضوعات اصلی شهر، پیگیر مسائل دیگر باشیم و افکار و توانمان را معطوف مسائل غیر از توسعه شهر کنیم، جز آنکه به شهر، مردم شهر و مدیریت شهری ضرر وارد کنیم هیچ فایده دیگری ندارد.

وی اضافه کرد: به طور قطع یکی از رموز موفقیت شهردار گرگان در اجرای پروژه‌های مختلف در سطح شهر گرگان، حمایت اعضای شورای اسلامی شهر گرگان و پیگیری‌های مجموعه شهرداری گرگان، مدیران شهری، کارمندان شهرداری و کارگرانی است که شبانه‌روز در کنار شهردار گرگان تلاش کرده و پروژه‌ها را به نتیجه رسانده‌اند.

جرجانی بیان کرد: امروز که شاهد تحول عظیم در شهر گرگان هستیم باید همه دست در دست هم دهیم و با حمایت از اقدامات موثر شهردار گرگان کاری کنیم که هرچه زودتر به چشم‌اندازهای بزرگی که شاید در سال‌های گذشته دست نیافتنی به نظر می‌رسید، برسیم.

وی در پایان گفت: به طور قطع دستگاه قضایی و دستگاه‌های نظارتی طی سال‌های فعالیت شهردار گرگان با ریزبینی و تیزبینی اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر را زیر نظر داشته و وظیفه نظارتی خود را انجام داده و خواهند داد و بهتر است که ما شورائیان به دنبال توسعه و تحول در شهر کهن و تاریخی گرگان باشیم.

بر اساس این گزارش، پیش از این نیز شهردار گرگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اعلام کرده بود که با قدرت به فعالیت خود ادامه خواهد داد و با حرکت بر مدار قانون، گام های بلندی برای خدمت‌رسانی به مردم گرگان بر خواهد داشت.

انتهای پیام/ج