baezegar

فرماندار کلاله شبهات مربوط به طرح همیاری برای تکمیل ساخت بیمارستان کلاله را برطرف کرد.

به گزارش اترک به نقل از کلاله خبر، ارسال فرم (نامه)همیاری برای ساخت فاز دوم بیمارستان به ادارات شهرستان کلاله موجب ایجاد شبهاتی برای کارمندان ادارات شده است.

به تعبیر یکی از سایت های محلی استان گلستان، این درخواست با ادبیات نامناسب بیان شده است.

در این راستا و برای روشن تر شدن اذهان عمومی با نصرت برزگر فرماندار کلاله گفتگویی داشتیم و وی گفت: در این نامه از مسئولین و کارمندان ادارات شهرستان کلاله خواسته شده است تا آنهایی که تمایلی برای پرداخت 30 هزار تومان( طی سه ماه) ندارند اسامی خود را اعلام کنند.

وی در تشریح این خواسته افزود: همانطور که می دانید لیست کارمندان یک اداره در حسابداری و بخش مالی هر اداره ای وجود دارد و لیست کردن اسامی افرادی که تمایلی به پرداخت همیاری ندارند آسان تر از لیست کردن افرادی که تمایل پرداخت دارند، است.(با توجه به اینکه اکثرا تمایل به کمک و همیاری دارند.) به اینگونه که تنها تعداد انصرافی ها از لیست خذف می شود.

مورد دیگری که در این فرم(نامه) باعث شبه شده بود، تعیین زمان برای اعلام اسامی انصرافی از پرداخت همیاری بود که در صورت عدم اعلام اسامی در موعد مقرر، به منزله رضایت از پرداخت همیاری بود.

فرماندار کلاله در توضیح این مسئله نیز چنین گفت و اظهار داشت: تعیین زمان برای تسریع بخشی جمع بندی ها است و در صورتی که شخصی نتوانسته باشد انصراف خود را اعلام کند، پس از کسر وجه مورد نظر، به درخواست وی، وجه کسری به حسابش باز گردانده می شود.

برزگر کفت: بازهم تاکید می کینم که هیچ اجباری در پرداخت همیاری وجود ندارد.