IMG 20221209 084523 500

توزیع اولین محصول غذایی دانش بنیان حلال در گلستان آغاز شد.

به گزارش راه اترک، غذا و آب از مهمترین عوامل حیاتی انسان می باشند و تهیه آنها به خصوص تهیه غذای سالم، یک امر استراتژیک برای هر جامعه ای است.

جمهوری اسلامی ایران از جمله کشورهایی است که در تولید صنایع غذایی موارد مختلفی را از جمله جهان بینی مردمی، حلال و حرام، بهداشت، مواد اولیه ارگانیک و طبیعی، ارزش غذایی و .... در نظر می گیرد.

شرکت دانش بنیان آفتاب نوخیز، سویق پفی مهدیار و اسنک پف استار، از جمله شرکتهای تولیدی مواد غذایی کشور هستند که توانسته اند علاوه بر داخل کشور، برند خود را به جهان نیز عرضه کنند.

به تازگی توزیع محصولات این شرکت در سطح استان گلستان توسط مهندس مهناز مومنی نیا، از جوانان خوش فکر و تحصیل کرده گلستانی، آغاز شده است.

در زیر توضیحات نماینده این شرکت در خصوص این محصولات را می خوانید.

◽️گفتگو با نماینده انحصاری اولین شرکت دانش بنیان مواد غذایی حلال کشور در استان گلستان 

مهناز مومنی نیا، نماینده انحصاری تولیدات دانش بنیان شرکت آفتاب نوخیز ، سویق پفی مهدیار و اسنک چهار جوانه پف استار و انواع سویق ها در استان گلستان است.

این محصولات بر پایه محصولات سالم و طبیعی و حلال تولید می شوند و هم اکنون علاوه بر داخل کشور در خارج از کشور هم در حال توزیع است .

هم اکنون محصولات شرکت آفتاب نوخیز با این فرمولاسیون در سطح استان گلستان توسط نماینده شرکت ، در حال توزیع است.

esnak3

مهناز مومنی نیا، نماینده انحصاری شرکت تولیدی آفتاب نوخیز ، مهدیار و پف استار در گلستان در خصوص محصولات این شرکت دانش بنیان گفت : شرکت آفتاب نوخیز با توجه به شیوع بسیاری بیماری ها مثل دیابت ، فشار خون ، مشکلات گوارشی ، چربی خون ، پوکی استخوان و ..متخصصین طب سنتی و طب نوین را دور یک میز نشانده و برای حل این مشکلات توانستند بدون دارو و با استفاده از غذاهای فراسودمند که در دنیا به عنوان سوپر فود شناخته شده هستند ، مواد مغذی مورد نیاز بدن در تمام سنین و جنسیتها را تامین کرده تا با استفاده از این ریز مغذی ها نسبت به بیماری های مختلف بیمه شویم. 

مومنی نیا در خصوص مواد اولیه تولیدات این شرکت غذایی گفت: محصولات این شرکت بر پایه سویق می باشد که حدودا صد روایات و حدیث در خصوص مصرف سویق در منابع روایی موجود است.

سویق چیست ؟سویق به آرد تفت داده شده حبوبات یا غلات کامل گفته می شود ، که به شکل پودر است . 

مومنی نیا در خصوص سویق های تولیدی این شرکت که به دست مصرف کننده می رسند هم گفت: شرکت آفتاب نوخیز برای تسهیل در شیوه مصرف و گسترش میزان مصرف سویق در جامعه ، سویق را تغییر حالت و تغییر شکل داده و به شکل فرآورده حجیم شده ای که با این شیوه فرآوری هضم در معده و جذب در روده خیلی بالاتر رفته و مواد مغذی بهتر جذب بدن می شوند تولید کرده است که این سبک از فرآوری در ایران برای اولین بار اتفاق افتاده و ثبت اختراع شده و دانش بنیان است و هم اکنون به خاطر استقبال مردم از این محصولات، صادرات این محصول به کشورهای همسایه و اروپایی هم در حال انجام است.

IMG 20221209 084312 168

خانم مومنی نیا نماینده انحصاری شرکت مهدیار و پف استار ادامه داد: با توجه به متریال اولیه این محصولات که گندم با سبوس ، جو با سبوس و برنج با سبوس ، نخود ، لوبیا ، عدس و جوانه های آنهاست ، می تواند بسیاری ریز مغذی های مورد نیاز بدن را تامین کند ، به عنوان نمونه میزان پروتئین هر بسته سویق پفی حبوبات ما می تواند شش برابر وزن این بسته پروتئین را جذب بدن ما کند به نسبت گوشت و اسید آمینه های ضروری خیلی بیشتری هم به بدن ما می رسد و در کل این محصولات اثرات درمانی بسیار خوبی هم داشته که قطعا مستند سازی شده و در اختیار عزیزان قرار خواهد گرفت .

وی در خصوص محصولات شرکت آفتاب نوخیز گفت: محصولات شرکت آفتاب نوخیز در سه پایه طراحی محصول شده ؛ 

پایه غلات کامل شامل جو ، برنج ، گندم و سبوس آنها؛

پایه حبوبات شامل نخود ، لوبیا و عدس ؛

و پایه ای با جوانه های حبوبات و غلات ؛ که همگی با طعم هایی مانند ، کچاپ ، پیاز جعفری ، آتشین ، پنیری و ... قابل دسترسی است. (قابل ذکر است که طعم ها همه ادویه است و در واقع از طعم دهنده های طبیعی که در طب سنتی ما بوده استفاده می شود)

IMG 20221209 121738 270

نماینده انحصاری محصولات شرکت آفتاب نوخیز در خصوص محصولات تولیدی این شرکت گفت: هر بسته پنجاه گرمی سویق پفی مهدیار و اسنک چهار جوانه پف استار یک وعده غذایی کامل است و به واسطه فیبر و پروتئین و مواد معدنی خیلی بالا ی آن طبیعتاً احساس سیری به ما می دهد که برای افرادی که رژیم می گیرند توصیه به مصرف می شود ، که هیچ وقت چاق نمی شوند و یا دوستان ورزشکار با توجه به نیاز پروتئین دریافتی و ریز مغذی ها به راحتی می‌توانند از این محصولات استفاده کنند که حتی قهرمانان پاور لیفتینگ ما به راحتی از این محصولات استفاده می کنند و بخشی از پروتئین مورد نیاز بدنشان رااز این محصولات میگیرند .

هم اکنون محصولات تولیدی این شرکت دانش بنیاد مواد غذایی علاوه بر دریافت تمام مجوزات بهداشتی و استاندارد، مجوز توزیع در سبد تغذیه سالم دانش آموزان به عنوان مواد غذایی سالم را نیز دریافت کرده است.

esnak5

 

esnak2

 esnak

مومنی نیا در این خصوص گفت: سویق پفی مهدیار و اسنک چهار جوانه پف استار مجوز رسمی برای ورود به پایگاه تغذیه سلامت در بوفه های مدارس را داشته و مورد تایید بهداشت مدارس است که هم اکنون فعالیت توزیع این محصولات در کل استان گلستان از مراوه تپه تا بندرگز توسط تیمی بسیار توانمند و دلسوز در حال انجام است .

esnak4

 

esnak1

مومنی نیا در ادامه بیان کرد : افتخار ما این است که حامل پیام سلامت برای هم استانی های عزیزمان بوده و در راستای آرمانی سلامت محور، لبخندی سبز را به گلستانی سرسبز به ارمغان آوردیم و ما در طول این مسیر از تمام عزیزانی که تمایل به همکاری داشته و ما را حمایت می کنند و یا برای تهیه این محصول برای فروش در شهر یا روستای خود تصمیم دارند ، استقبال می کنیم.

▫️شماره های نماینده انحصاری استان گلستان برای هماهنگی

۰۹۹۱۰۳۶۵۰۳۰

۰۹۱۳۸۴۳۴۴۹۳

دیدگاه‌ها   

0 #1 طرفدار فوتبال 1401-10-18 17:57
آقا لطفا قیمت این محصول را هم بگید.
ما توی گلبهار هستیم ولی در فروشگاههای اینجا ندیدیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید