khabar1

دومین دوره آموزش خبرنگاری در مرحله مقدماتی در شرق گلستان پایان یافت.

به گزارش راه اترک، باهمکاری هیئت رزمندگان و سایت خبری راه اترک، دومین دوره آموزش خبرنگاری واصول خبرنویسی و مصاحبه خبری در شهرستان کلاله برگزارگردید.

جامی مسئول سایت خبری راه اترک، هدف از برگزاری این دوره های آموزشی را این گونه بیان نمود: رسانه نقش مهمی در زندگی مردم ایجاد نموده است و میتوان ازاین طریق با آموزش اصولی و پرورش استعدادهای جوانان مستعد شهرستان و تربیت آنها درزمینه های خبری، در راه کمک به مردم خدمت رسانی کرد.

وی همچنین آشنایی علاقه مندان به خبرنگاری را با اصول این حرفه، نوعی جهاد تبیین برشمرد و گفت: اگر مردم به خصوص جوانان و نوجوانان با اصول خبرنویسی و کار در فضای مجازی آشنا شوند، هم منتشر کننده خبر موفقی خواهند شد و هم اخبار صحیح و درست را از اخبار ناصحیح و اشتباه، تشخیص می دهند.

مدیر برگزاری این دوره خبرنگاری گفت: با برگزاری این دوره ها درنظرداریم ازبین جوانان شهرستان اشخاص توانمند رابه عنوان خبرنگار تربیت نماییم تا بتوانند برای رشد هرچه بهتر شهرستان با انتشار اخبار موثق و درست، قدم بردارند.

این دومین دوره آموزش خبرنگاری است که توسط سایت خبری راه اترک و هیات رزمندگان اسلام شهرستان کلاله برگزار می شود.

دوره اول آموزش خبرنگاری درتیرماه سال ۱۴۰۱ برگزار شد.

دوره جاری که شامل کلاس تئوری و عملی مقدماتی و یک دوره کارورزی یک ماهه است، در مرحله مقدماتی خاتمه یافته و دوره کارورزی آن آغاز شده است.

انتهای پیام/فاطمه صادقی، خبرنگار افتخاری راه اترک

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید