parvaz1kalala

فرودگاه کلاله برای مردم شرق گلستان، حیثیتی شد.

به گزارش راه اترک، فرودگاه قدس کلاله، اولین فرودگاهی است که در استان گلستان سالها پیش ساخته شده و اولین پروازها هم در استان گلستان از این فرودگاه استارت خورد.

مسئولین شهری و شهرستانی شهرستان کلاله و حتی شهرستانهای اطراف نیز با رونق گرفتن این فرودگاه از مزایای آن بهره خواهند برد و به همین خاطر پیگیر امور مربوط به آن هستند.

نصرت برزگرف فرماندار شهرستان کلاله در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان های مینودشت، کلاله و مراوه تپه با بیان اینکه تلاش ها برای استمرار پروازهای فرودگاه کلاله ادامه دارد، گفت: با تشکیل کمیته مردمی حمایت از پایداری پروازهای فرودگاه کلاله، چارتر فرودگاه کلاله کمیته مردمی شدند و به این واسطه و با رایزنی های انجام شده، قیمت بلیط های پروازهای فرودگاه کلاله از 145 هزار تومان به 87 هزار تومان کاهش یافت.

وی افزود: در رایزنی های بعمل آمده، بلیط برای کودکان 2 سال به پایین رایگان و برای 12 سال به پایین 50 هزار تومان در نظر گرفته شد.

فرماندار کلاله به ساعات پرواز این فرودگاه نیز پرداخت و گفت: با رایزنی های انجام شده با مسئولین ذیربط، ساعات پروازهای فرودگاه کلاله نیز تغییر کرد و از این پس پروازهای روز شنبه این فرودگاه 8 صبح از تهران به کلاله و ساعت 9:30 از کلاله به تهران خواهد بود و همچنین در روز چهار شنبه نیز پروازها ساعت 15 از تهران به کلاله و ساعت 16:30 از کلاله به تهران خواهد بود.

jalaseashab1

وی با نوید اینکه خبرهای خوش دیگری نیز در راه است، با انتقاد از برخی کانال های فضای مجازی افزود: برخی کانال های فضای مجازی از روی دلسوزی و بدون اطلاع از تلاش های پشت پرده به سمت مدیرکل فرودگاه های استان گلستان هجمه رفتند که این اقدام را نکوهش می کنم.

وی ادامه داد: در وهله اول شهرام غراوی نماینده شرق گلستان که بانی آغاز پروازهای این فرودگاه بود، سزاوار تحسین است و در وهله بعدی رامین آذری مدیرکل فرودگاه های گلستان و مسئولین کشوری.

برزگر تاکید کرد: مدیرکل فرودگاه های گلستان از ابتدای امر نشان داد که تمایل زیادی به از سرگیری پروازهای فرودگاه کلاله دارد و شرکت وی در جلسات مختلف درون استانی و خارج استانی و تلاش برای تجهیز فرودگاه کلاله، این ادعای ما را ثابت می کند.

فرماندار کلاله در دفاع از آذری تاکید کرد: مدیرکل فرودگاه های استان گلستان در جلسه شورای اداری شهرستان قول تجهیز فرودگاه کلاله به دستگاه (VOR) با اعتبار یک میلیارد تومان را داد و در ادامه قول های دیگری همچون روشنایی این فرودگاه را داده است که این به خودی خود نشان دهند تمایل این مدیر به استمرار پروازهای فرودگاه کلاله است.

انتهای پیام/ج