shahram4shahr1

نماینده شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی برنامه های شاخص 4 شهرستان حوزه انتخابی را مطرح کرد.

به گزارش راه اترک، شهرام کوسه غراوی، نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه اترک در خصوص برنامه های شاخصی که در حوزه انتخابیه در حال پیگیری آن است گفت: برنامه های شاخصی که در 4 شهرستان در حال پیگیری آن هستیم عبارتند از :

در مینودشت: در حال جذب اعتبارات لازم برای سد بزرگ نرماب هستیم که می تواند موجب رونق اقتصادی خوبی در منطقه شود.

در شهرستان گالیکش نیز پیگیر ساخت بیمارستان این شهرستان هستیم و هم اکنون توانستیم مجوز ساخت آن را بگیریم.هرچند تلاش داریم تا کار ساخت آن نیز تا قبل از سال جدید آغاز شود ولی ممکن است که کار ساخت آن به سال بعد موکول شود.

در شهرستان کلاله هم به جد پیگیر فرودگاه هستیم. طبق صحبتهایی که در جلسه مشترک با عابدزاده معاون وزیر راه و رئیس هواپیمایی کشور در اول شهریور برگزار شده بود، قرار شد که پروازها تا دو ماه آینده کار خود را آغاز کند.

در تلاش هستیم که جلسه ای را با آژانسهای هواپیمایی و فرمانداران شرق گلستان داشته باشیم که ان شاء الله به زودی این کار صورت خواهد گرفت.

در شهرستان مراوه تپه هم کارهای مربوط به ساخت سد و به خصوص بیمارستان را در حال پیگیری داریم .

شهرام غراوی در خصوص راه آهن شرق(گرگان به مشهد) هم گفت: فاینانس چینی برای این پروژه انتخاب شده و البته قبل از آن پیگیر هستیم که راه آهن ابتدا به سمت گنبد بیاید و پیگیری ساخت آن هم هستیم.

شهرام غراوی در خصوص آخرین وضعیت پرداختهای گندم کاران هم گفت: ان شاء الله تا پایان شهریور تمام مطالبات گندم کاران پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/جامی