paduk1

پلیس آمریکا، عامل حمله خونین لاس و گاس این کشور را یک پیرمرد 64 ساله معرفی کرد.

به گزارش راه اترک، عامل حمله ی خونین در شهر لاس وگاس یک پیرمرد 64 ساله معرفی شد که هیچ ارتباطی هم با داعش ندارد.

خبرگزاری یورونیوز در این زمینه نوشت:«پلیس ایالات متحده آمریکا عامل حمله لاس‌وگاس را که باعث کشته شدن دست‌کم ۵۸ نفر و زخمی شدن بیش از ۵۱۵ نفر شد، استیون پادوک ۶۴ ساله معرفی کرده است.»

paduk1

داعش ولی مثل همیشه در اکثر حمله های اینچنینی، حرکت را به عاملان خود نسبت می دهد.

اما نکته ای که در بیشتر حمله های اینچنینی اتفاق می افتد، کشته شدن عامل یا خودکشی اوست.

در حادثه لاس وگاس هم طبق گفته پلیس آمریکا، عامل در هتل محل اقامتش خودکشی می کند! و نکته دیگری که پلیس اعلام می کند، کشف 10 قبضه مسلسل و سایر مهمات از محل اسکان او در هتل است، امری که معلوم نیست او این همه مهمات را چگونه وارد هتل کرده و این اسلحه ها به جز اسلحه های مورد استفاده در حادثه لاس وگاس است.

یورونیوز:« دست‌کم ۱۰ قبضه مسلسل در اتاق آقای پادوک در هتل ماندلی بِی پیدا شد.

-صبح دوشنبه به وقت محلی، محل اقامت عامل حمله مورد بازرسی و تفتیش قرار گرفت. در خانه وی، اسلحه و مهمات پیدا شد.»

همچنین پلیس آمریکا اعلام کرده که از سال 1960 به دنبال او بوده و بعداز دستگیریش او اقدام به فرار کرده و تا این زمان دستگیر نشده بوده است!

یورونیوز:«به گزارش رسانه های آمریکایی نام بنیامین پادوک در میان فهرست افرادی دیده می شود که اف بی ای در اواخر دهه ۶۰ میلادی در جست‌وجوی آنها بوده است. او در اوایل دهه ۱۹۶۰ به جرم سرقت از بانک به ۲۰ سال زندان محکوم می شود اما در سال ۱۹۶۸ از زندان می گریزد.»

فروش اسلحه در آمریکا یک امر طبیعی و آزاد است و این قانون علی رغم اتفاقات ناگوار روی داده در این کشور، هنوز جلوی آن گرفته نشده است.

انتهای پیام/جامی