salashur

نماینده فرکسیون امید برای برون رفت از وضعیت اقتصادی کشور، راهکارهای مهم اقتصادی ارائه کرد.

به گزارش راه اترک، پروانه سلحشوری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون زنان مجلس که هیچ طرح قوی و محکمی به جز روند فمینیست گرایی سیاسی جزو روند کاری او نبوده، در نطق چند روز گذشته خودش در مجلس به جای پیگیری امور مردم و انجام کار واقعی نمایندگیش، به انداختن مشکلات مردم به گردن این و آن بسنده کرده و راهکار برون رفت را هم برای ارائه بیلان کاری به سرسپردگان بیرونش، همه پرسی و تغییر قانون نظارت استصوابی شورای نگهبان اعلام می کند.

این در حالی است که روزنامه های اصلاح طلب تیتر انتقاد او را مشکلات اقتصادی اعلام کرده اند ولی او تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی را نظارت استصوابی شورای نگهبان و برداشتن حصر و ... برشمرده است.

حال اینکه وی و اعضای فراکسیون امید و مجلسیان از یک سو و دولت محترم به ویژه همسر این خانم که معاون وزیر صنعت هم می باشد از سوی دیگر باید راه برون رفت از وضعیتی را که ایجاد کرده اند ارائه دهند و به جای انداختن مشکل به گردن این و آن راه کارهای عملی برون رفت از وضعیت فعلی را ارائه داده و اجرا کنند.

جامعه دیگر از شنیدن صدای بی خاصیت و بی عمل که تنها به دنبال سیاسی بازی و باز کردن جای پا برای گرفتن تابعیت غربی است ، خسته شده اند و توجهی به آن نمی کنند.

این افراد به جای اقدام عملی و اجرای کار برای کشور به دنبال توئیت بازی و حضور در فیس بوک جمع کردن لایک هستند.

خانم نماینده شما وکیل 80 میلیون ایرانی هستید که بیشتر آنها مسلمان هستند و می دانند که فکر می کنیم شما هم می دانید اگر ذره ای مطالعه داشته باشید، اسلام حتی کوچکترین مسائل زندگی انسان را هم نادیده نگرفته و رعایت ممنوعیت ها و انجام امور اظهار شده در اسلام برای سعادت انسان آمده و نه برای تمسخر شخصیتهایی همچون شما.

روح انگیز مرادیانی، فعال اجتماعی و سیاسی