asli

وقتی انتقاد از شورای نگهبان از سنای آمریکاشروع می شود و همان ادبیات توسط برخی کوته بینان داخلی بیان می شود

یکی از تنهاترین  انتخابات آزاد و سالم جهان ، انتخابات ایران است و شاید به توان مهمترین دلیل تمام هجمه های غرب و استکبار به این انتخابات را همین نکته دانست .

انتخابات ایران از ابتدای انقلاب اسلامی و به خصوص بعد از شروع جنگ تحمیلی و در ادامه بعد از پایان جنگ برای دنیای غرب اهمیت داشته است . چرا که آنها خبر از تاثیر این انقلاب بر مردم سایر کشورهای جهان داشته اند و شاید می دانسته اند که همین انقلاب باعث شروع حرکت بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی و بیداری جهانی در تمام جهان خواهد شد و برای همین هم این همه بحران ، جنگ و تحریم را علیه این کشور آزاد صورت داده اند .

یکی از مهمترین توطئه های غربی ها برای این کشور در سال 78 و دیگری در سال 88 استارت خورد . توطئه هایی مه یک دهم هر کدام    می توانست کشوری بزرگ را در هم بپیچد و شکر خدا در مورد ایران اسلامی مصداق پیدا نکرد .

آنها یکی از دلایل عدم موفقیت خود را وجود مراکزی قدرتمند و غیر قابل نفوذ همچون نهاد شورای نگهبان ، بسیج و ... می دانند .

برای همین هم هست که از ابتدا به تمام این قبیل نهادها با شدت تاخته اند و باز هم به شکر خدا نتوانسته اند نتیجه ای بگیرند .

به تازگی نیز همین هجمه علیه شورای نگهبان کلید خورده است و نکته ی غیر جالب آن این است که همان ادبیات غرب در خصوص شورای نگهبان توسط برخی مدعیان داخلی نیز تکرار می شود .

امیدواریم همه در برابر قانون مطیع باشند و اطاعت از ولی فقیه را سرلوحه ی خود قرار دهند.

جامی خبرنگار اترک