hajghezel

عالم بزرگ اهل سنت شرق گلستان هدف از تبلیغ کشف حجاب و حمله به حجاب از سوی دشمنان را تضعیف عقلانیت و تدبیر ایرانیان برشمرد.

به گزارش راه اترک، حاج ناصرآخوند قزل، از علمای شاخص اهل سنت گلستان در جمع نمازگزاران نماز جمعه مراوه تپه گفت: تجلیل ازمقام مادر دستور شریعت است و تعیین یک روز به نام روز مادر، عرف است فلذا انتخاب روز مادر بدعت نیست چون عرف و فرهنگ یک ملت بوده فلذا جواز دارد.

نائب امام جمعه اهل سنت مراوه تپه در خصوص حجاب و حمله این روزهای دشمنان اسلام به این پوشش اسلامی و ایرانی گفت: درتاریخ ثابت شده است، ایرانی ها اهل عقلاء و باهوش هستند و هیچ وقت دشمن نمی تواند بر این قوم پیروز بشود، چون ایرانیها با تدبیر و عقلانیت از دشمن رقیب پیش هستند، فلذا هدف از کشف حجاب و این مبارزه معاندین ایران اسلامی، فکر وعقل ایرانی را به شهوت رانی مشغول نمودن است و آنها می خواهند ملت ما را از مسیر صراط المتقسیم به گمراهی وظلالت بکشانند.
اگرچنانچه خانمها کشف حجاب نمایند فکر و اندیشه عقلای ایرانی متفرق می شود و نمی تواند برای تدبیر تمام امورات راه عقلانیت را انتخاب نمایند، در این صورت(یعنی توفیق دشمن) دشمن پیروز خواهد شد. 

فلذا حجاب دستور اسلام است و در دستور الهی حکمت دارد. چون آرامش زندگی و برقراری امنیت اجتماعی درنبود حجاب تحقق پیدا نمی کند.
انتهای پیام/رضا جامی

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید