IMG 0964

مسکن مهر مراوه تپه

در هر جایی که قرار است شهری ساخته شود به خصوص در کشورهای پیشرفته ، اول زیر ساختها را آماده می کنند و بعد ساختمان های مسکونی یا تجار ی را بنا می نمایند .

به گزارش راه اترک، در هر جایی که قرار است شهری ساخته شود به خصوص در کشورهای پیشرفته ، اول زیر ساختها را آماده می کنند و بعد ساختمان های مسکونی یا تجار ی را بنا می نمایند .

در ایران و به خصوص در مراوه تپه گویا روند عکس این منوال است .

در شهر ما اول ساختمانها ساخته می شوند و بعد خیابانها با معیار خاص خیابان ساخته می شود و در این بین باید ساختمان بر اساس خیابان تراز شود .درب حیاط ها با جداولی که بعدا ساخته می شود از جا درآمده و با صرف هزینه ای جدید ،‌ دوباره و شایذ سه باره تراز می شوند .

تازه بعد از این هرینه های انجام شده باز نوبت جدول های فاظلاب است که باید با آسفالت خیابان تراز شوند و اگر تراز نشوند باید جدولها کنده شوند و این بار با آسفالت تراز شوند و اگر این تراز انجام شد باز دوباره نوبت دربهای حیاط منازل است که این بار باید با جدول نو و خیابان آسفالت شده تراز شوند .

خلاصه سرتان را درد نیاورم این تراز بندی تا 99 سال قرار داد می تواند بارها و بارها ادامه پیدا کند . خدا کند این تراز بندی باقرار داد ما تمام شود و بعد از ما 99سالی های بعدی دیگر تراز بندی نداشته باشند.

انتهای خبر/رضا جامی

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید