shahramsad1

عضو کمیسیون عمران مجلس در تذکر خود به وزیر نیرو گفت: آیا 8 سال انتظار برای اجرای سد چایلی مراوه تپه با حقابه مورد نیاز کافی نیست؟

به گزارش راه اترک به نقل از خانه ملت، شهرام کوسه غراوی در نشست علنی امروز (سه شنبه 25 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی، با تسلیت اربعین حسینی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی گفت: با توجه به ضرورت افزایش تولیدات کشاورزی و خودکفایی کشور و همچنین عدم وابستگی برای ایجاد انگیزه در کشاورزان لازم است نسبت به بخشودگی دیرکرد تسهیلات دریافتی کشاورزان و دامداران و تعویق دریافت تسهیلات اقدام عاجل شود.

نماینده مردم کلاله، مینودشت، مراوه تپه و گالیکش در مجلس دهم در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجاری افزود: بر اساس اصل 50 قانون اساسی حفظ محیط زیست وظیفه عمومی تلقی می‌شود اما کارخانه ایجاد شده سیمان در شهرستان گالیکش باعث تغییر شکل منطقه شده و تخریب نیل کوه، رستم کوه و جنگل را به همراه داشته است، لازم است در این خصوص تمهیدات لازم اتخاذ شود تا علاوه بر اشتغالزایی باعث حفظ محیط زیست شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم در تذکری به وزیر نیرو گفت: آیا 8 سال انتظار برای اجرای سد چایلی مراوه تپه با حقابه مورد نیاز کافی نیست؟ به چه دلیل مردم باید بلاتکلیف باشند و از امکانات اولیه مانند گاز، برق و آب محروم باشند. این در شأن مردم بزرگوار نیست.

وی ادامه داد: آقای چیت چیان پس از 38 سال از عمر نظام جمهوری اسلامی هنوز برخی روستاهای حوزه انتخابیه از نعمت آب شرب محروم هستند و ما شرمنده مردم هستیم تا جایی که 22 روستای شهرستان مراوه تپه با مشکل آب مواجه هستند و این با اصل سوم قانون اساسی منافات دارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر ورزش و جوانان یادآور شد: بر اساس بند 9 اصل سوم قانون اساسی دولت باید در ایجاد امکانات عادلانه برای همه تلاش کند و با توجه به استعدادهای فراوان ورزشی در استان به ویژه در شهرستان، حوزه انتخابیه از نعمت سالن‌های ورزشی کافی برخوردار نیستند و در مقایسه با میانگین کشور بسیار پایین است. لازم است اجرای عدالت را در این خصوص رعایت فرمایید./

پایان پیام