goftrman112

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه گفت: هیچ انسانی حق ندارد بگوید کربلا در عاشورا تمام شد و عاشورا در سرزمین کربلا به پایان رسید.

به گزارش راه اترک، حسینعلی امیرشاهی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه در جلسه گفتمان دینی که برای کارکنان کمیته امداد مراوه تپه گذاشته شده بود ، گفت: هیچ انسانی حق ندارد بگوید کربلا در عاشورا تمام شد و عاشورا در سرزمین کربلا به پایان رسید. اربعین به ما ثابت می کند که کربلا فراتر از یک زمان است. درست است که کربلا یک سرزمین است اما سرزمینی به وسعت گیتی است. عاشورا یک برهه نیست بلکه فرا از تاریخ است؛ لذا به تعبیری که مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای ( مد ظاله العالی ) نیز دارند هر انسانی باید برگردد به این سرزمین و اتفاقات آن روز را مرور کند.
وی در پایان با اشاره به اینکه کسانی که به زیارت امام حسین(ع) نرفتند روز قیامت تا سرحد مرگ حسرت می خورند، عنوان کرد: هر کس امام حسین ( ع ) را بعد از شهادتش زیارت کند همچون کسی است که در زمان حیات او را زیارت کرده است ، بنابراین باید در راهپیمایی اربعین حسینی تلاش کنیم که از ظواهر عبور کرده تا به آنچه ائمه معصوم(ع) فرمودند دست پیدا کنیم .

انتهای پیام/ج